18 Temmuz 2014 Cuma

"12 günde Bikini'li Tatile Hazırım!" Gün 3


Kilo: 55
Olllleyyyy 2 günde -600 gram.

Beli aynı görünce, diğer gözüm açılmadan dayadım at kılı fırçalı masajı.

Eh, baya bir zorlayacağa benzer bu yeni hormonal durum. Beden de şaşkın; benim gibi korkuyor o da anlaşılan. Bildiği en iyi şeyi yapıyor, yaşam kaynağı organlarının çevresini yağ ile koruyarak. Ona, "Yok bir şey tatlım, doğal bunlar!" demek lazım da...

E ya, ben şu GNC desteklerimi de almadım dün hiç. CLA'yı bu ara düzenli alayım.

Bir de Sassy Su'ya ihtiyacım var, da Taze Zencefil'e kıtlık mı girdi ne? Ne zamandır ne Migros ne de Macro Center da yoklar. Ben bir şekilde İstinyePark'a kaçayım öğlen. İstinye Manavı'nda vardır illa.

Sabah Yogası dün gibi.

Limonlu su eşliğinde Acetyl-L-Carnitine alpha-Lipoic Acid, Triple Strenght Fish Oil +Resveratrol ve HSN formula.

08:40 2 Olgunlaşmış Muz

12:30 İstinyePark Masa'da eksik etmedikleri Himalaya Tuz ile Antrikot Külbastı ve yanına istenen yeşil salata.




Ve minik serçelere bırakılan ekmek sepeti.




Ofise dönelim. Saat 16:00'daki toplantıma hazırlanayım. Ama önce İstinye Manavı'na.

Oh be, Taze Zencefil:



O Sultandağı kirazı değil mi?! "Bir kilo saralım lütfen!" ;-)


17:30 Toplantı halinde iç ses: 
"Bu toplantı daha uzun sürer. Kaldık mı yine trafiğe?! Ama daha adımlarımı tamamlayacağım ve yogam var. Yazımı da yazmam gerek!
Yaz da geldi, hafiflemedi işler. Aksine lansmandır, mağaza açılışlarıdır.. Nefes alamadık bir türlü! Nefes demişken, vallahi bazen çok zorluyor bu ikizlerin olağanüstü şişkin halleri. Verdikleri rahatsızlık bazen ağlatır derecede. Mamografi bu yüzden yetmedi, "parankimi fibroglanduler elemanlardan ileri derecede yoğundur", ultrason da gerekiyormuş. Offf, Cumartesiye randevu alayım da, başlayayım şu hormon tedavisine! Hayat böyle geçmez!
Yaw bu arada, ben toplantıyı da şahanesiyle yürütüyorum, kendimle de sohbeti kesmiyorum, nasıl oluyor bu? Erdim ben galiba? Ya da kafa toptan koptu, hayırlısı...
Amanınnnnnnn, o masadakiler de neeeeee? Bunları kim getirdi? Yoksa, yoksa.. Evet, eminim! Bunlar Yummy Cupcake! Allah'ım sana geliyorummmmm!




Şu en öndeki, Original red velvet!!!
Çözüm önerileri için mikrofonu karşıya bırakıyorum ve hepsini götürüyorum!
Aman Tanrımmmmmm mmmmmmmmmm..."


Eve gelmem oldu 21:13. Bir gram halim yok! Azıcık oturayım! Yok oturmayayım! Gözümü kapatayım, plank'a geçeyim. Sahillerdeyim. 2:00 dakika üzerine Gün 1 sıralaması!


İkizlerin şişkinliği bacaklara kadar indi! Bu şişkinlikten kurtulmanın en şahane yolu Shoulderstand 'de durayım az biraz.



Selüliti bırak, varisleri bile yok eder; hormonları da dengeler; kalsiyum sentezine iyi gelir; cilt kırışıklıklarını dahi siler! Ohhhh, Shoulderstand 'lerin daim olsun kuzu!


Yapmışken, görünüş itibari ile, pek bir garip olan, amma ve lakin, geleneksel yoga öğretilerinde, "her türlü hastalığı yok eden" olarak geçen, Fish Pose 'da da durayım. En basit hali ile:




Ben bu duruşu biraz geliştireyim. Baksana millet neler yapıyor:




Duşlar, bakımlar. Toplam adımlar: 6,892


Sassy'miz de yarına hazır!



İyi geceler...



6 yorum:

  1. Yaşama sevinciniz bol olsun, iyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)))))))))))))))))))
      Muuccckkkkkssssssssssssssss.. <3 <3 <3

      Sil
  2. Fishpose'un faydasi neymis acabaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım ya kuzu, daha ne olsun! :-)))))
      "Her türlü hastalığı yok eden" Pose! ;-)))))
      Çok öptümmmmmm...

      Sil
  3. bikinicim seni severek yılbaşınadan beri takip ediyorum ve tamtamına 9 kilo verdim "tip"lerin sayesinde :)) bişey merak ediyorum kusura bakmazsan mağaza lansmanları falan demişsin nerde çalışıyorsun napıyorsun kuzum sen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen süpersin! Pardon yanlış söyledim! SÜPER ÖTESİSİİİİİİİİİNNNNNNNNNN.. İşte buduuurrr!!!!
      Ohhh, paylaşarak daha da süper mutlu ettin ki beni.. Çok teşekkür ederimmmmmm.. <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Diğer konuyu bir ara seninle paylaşırım, olur mu? ;-))))))
      Muuuccckkkksssssss...

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...