27 Ağustos 2013 Salı

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı: Gün 7

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı 7. gün

Yataktan kim kalktı bilmiyorum! Bilinçli olmadığı kesin! Hadi bu beden ofise vardı diyelim, tüm gün nasıl geçecek???

Sabah bişey yedim mi içtim mi? Nasıl farkında olmam??! Ehh, bu, hipogliseminin sabaha yansımasıdır! Bilinç kaybı.. :-(((

12:20 Öğle Yemeğim:



Hala Pazartesi sendromunu üstümden atabilmiş değilim. Kafa dağıtmalı da.. Bu ayakla gidilebilecek en uzak yer, yakındaki Migros veya Careffour olur!

19:30: 2 kayısı kıvamı Organik yumurta!




Yok! Olmuyor! Down'um ve toparlayamıyorum! Pazaretsi sendromundan başka birşey bu. Yoksa, tatil sonrası depresyona mı tutulum? Bu saçma sapan isimlere kıl olurum gerçi! Ama yükseltemiyorum kendimi! İnanılmaz yorgunum, ama uyuyamıyorum da bir türlü..

Tara Siles yine yetişti. Dalmışım:


2 yorum:

  1. Bikinicigim,
    Bütün gün zihinsel yorgunlugun ,stressin üstüne bu program biraz agirmi geldi acaba?
    En azindan sabah kahvaltisini biraz degistirip,daha bir kuvvetli yapsan?
    Sunun surasinda 3 gün kaldi kendine dikkat et!
    Vitamin haplarini aliyorsun degil mi?
    Hani yazmayinca merakta etmedim degil?
    Allah kolaylik versin canim.öptüm.Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem,
      Gerçekten de vitaminlerimi almayı sayende hatırladım! Ev ve ofis arasında kapalı kaldığımı hatırlayıp, D3 vitamin desteğini de verdim kendime, galiba iyileşiyorum yine sayende...
      Muckksssssssssssssssss....

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...