24 Mart 2014 Pazartesi

"İmdat PMS"'ye SON!

Minik adımlarla 4x4 gücünde Sağlıkla Zayıflama: 3. Ay 4. Hafta: DNS'li, ay pardon, VPN'li, hay Allah, PMS'li diyecektim, geçecek. "Dervişin fikri neyse zikri de odur" hesabı oldu benimkisi..






Tam zamanında yazmışım ya ben şu son yazımı: Mutluluğun formülü "Yağ"'da gizli!

Hemen EPA'lı Balık Yağı'ma vereyim kendimi.


Serotonin'i Allah'ına kadar yükseltmek lazım gelir. ZİRA (;-)), Serotonin açlığı, şeker ve zararlı karbonhidrat peşine sürükler durur bizi! PMS'deki duygusal değişimlerin açlığı da budur derim.


Serotonin'i yükselten meyvelerden oluşan Mutluluk kahvaltımı eksik etmeyeyim:
  • Ahududu
  • Elma
  • Armut
  • Çilek
  • Kiraz
  • Muz
  • Yabanmersini
  • Kivi
  • Kızılcık

Serotonin'i arttıran içerikli öğle ve akşam yemeklerine yöneleyim:
  • En başta Yumurta
  • Yoğurt
  • Yağlı Balıklar
  • Peynir altı suyu proteini
  • Fasulyeler, barbunya
  • Badem
  • Ceviz
  • Marul
  • Brokoli
  • Ispanak
  • Deniz sebzeleri (Ahh be İzmir'de olacaktık şimdi)
  • Fesleğen
  • Maydanoz
  • Domates
  • Soğan

Zeytin ve zeytinyağı da bolca eklemeli.


Sassy'nin mucizesinden yararlanmalı. Zencefil ve limon en şahane Mutluluk yükseltici!


Tarçın çubuğunu  her çay ve kahveye de ekledim mi, mutluluğun resmini her daim çizebilirim. ;-)


Unutmadan, Evening Primrose Oil (Çuha çiçeği yağı), şahane işe yaramıştı. Hemen başlayayım.


Krom da karbonhidrat ataklarına yardımcı olacaktır. Sabah ve öğleden sonra birer alayım.


PMS'yi rahatlatan, hatta şeker ve zararlı karbonhidrat açlığına karşı koymaya yardımcı Yoga pose'larına odaklanayım. Malum dönem başlamadan bir hafta öncesinden, bu mucizevi 12 duruşu derin nefesler eşliğinde, her gün tekrarlamakta fayda var.








E haydi o zaman, bana MUSMUTLU haftalar.. ;-)

34 yorum:

  1. Deniz borulcesi ne guzel olur demi simdi bikinicim....bir izmirli....diyetinseyirdefteri_dgrcngr :-D★★★

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aşkıııımmmmm diyetinseyirdefteri_dgrcngr <3 <3 <3
      Havası bile yeter güzel İzmir'in.. Ege'den çıkan en ufak şey bile yeterli derim.. ;-)))
      Muuuccckkkkkssssss...

      Sil
  2. bikinicim cok guzelsin cokta saglikli zevkle hayranlikla takip ediyorum ben dogumdan sonra 27kilo verdim boyUm 1.68 suan 55 kiloyum dort haftadir cok dikkat etmeme ragmen kilo veremiyorum3eski kilom 53 burde gobegim ve bel cevrem genis duruyor spor yapma ozrum var evde yuruyus bandim var ama bende kilo veremedigim icin moralsizlik oldu sanirim ve halen emziriyirum bana nasil onerilerin olur senin kadar narin olmak benimde hakkim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk diyeceğim şey, tebrikler kuzucuuuuuuuummmm.. Anne olmak dünyanın en şahane başarısı.. Allah analı babalı, sağlıklı sihhatli, neşe ve kahkahalarla dolu, güzellikler içinde büyütsün. <3 <3 <3
      Bir de üstüne 27 kilo vermişsin ki, helal olsun diyorum. ;-)))))
      Emzirdiğin için ve benim bu konuda henüz hiç tecrübem olmadığından, beslenmeni mutlaka doktorana danış şeker.. Ama zehirli karbonhidratların hiçbirinin sağlıkla işi yok.
      Bir göz at dilersen: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Su hayattır: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      Bunlar ile bir başla derim.
      Günde toplamda 10,000 adım atmak da yeterli aslında. ;-)
      Yoga yapıyorum, sabah 10, akşam 15 dakika.. ;-)))
      Daha da detaylara inmek istersen "İncelten Uygulamalar" başlığının altında çıkacak tüm yazıları okuyabilirsin..
      Çok öpüyorum seni ve bebişiniiiiii..

      Sil
  3. Merhaba
    Oncelikle yüksek enerjine bravo. .
    Cuha çiçeği yağı nedir?? Nerede bulunur?
    Ceviz ve badem çok yağlı diye 2 ceviz 1 ekmek kalorisindeymis. . Doğru mu?? Ne zaman yemeli??
    Her zaman özenle cevap verdiğin için tekrar tekrar teşekkür ederim cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mügeciğim,
      Evening Primrose Oil, Oenothera biennis bitkisinin tohumlarından elde edilen yağdır. Esansiyel yağ asitlerinden Omega-6 yağ asidi olan Gama-linolenik asitin (GLA) en zengin doğal kaynaklarndan birisi.
      Gelelim kalori işine.. "Kilo vermek istiyorsanız, işte size 10 gerçek kural!" yazımda "Kural 4: Kalori hesabı tehlikelidir! Yanlış yönlendirir! Doğrusu, midene ne attığına odaklanmaktır!" dedim.
      Ceviz ve badem şifa dolu, sağlık dolu, eksik edilmemesi gereken elzem yağlardandır (Omega 3). Üstüne üstlük inceltir, güzelleştirir. Oysa ekmek, özellikle beyaz, kepekli bile, bizi zehirleyen bir yiyecektir. Dolayısı ile karşılaştırılamaz bile derim.
      Özellikle çiğ badem ve taze cevizi, akşam beşe kadar yiyebilirsin şeker.. ;-)))
      Çok öpüyorum seniiii...

      Sil
  4. merhaba Bikini
    bir önceki yazındaki bilgileri çok beğendim. Bende uzun süredir Omega 3 kullanıyorum. Tabiiki organik olan ürünleri tercih ediyorum (beslenme destek ürünleri). Diyet sırasında çok faydasını gördüm. Ben gece yatarken içiyorum. Bu arada regl döneminde kramp yaşamamak için kal-mag hapları çok işe yarıyor. bana doktorumun tavsiyesiydi, 2 yıldır kullanıyorum kal- mag. haplarını çok memnunum. aynı zamanda diyettede çok işe yarıyor. tavsiye ederim. Ben uzun zaman araştırdıktan sonra beslenme destek ürünlerini hayatıma kattım. Çok iyi yaptığıma inanıyorum 2 senedir gayet sağlıklıyım üstelik kilo aldırır denmesine rağmen Kasım ayında 72 kilo ile başladığım diyet serüvenimde onların desteği sayesinde martta 59 kiloya kadar düştüm.
    Sana bilgilendirmelerin konusunda teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, bu güzel bilgileri, yolculuğunu, tecrübelerini gönülden paylaştığın için.. <3 <3 <3
      kal-mag arada alıyordum. Şahanesiyle hattırlattın..
      Ayrıcaaaaaaaaaaaaaaa, SÜÜÜÜPPPPEEEERRRRRSSSİİİİİNNNN.. Helal olsun.. Tam 13 kilo çok büyük başarı..
      Sayende ohhhh misss gibi aldım motivasyonu da Burcucummmmmmm...;-))))))
      Muuccckkkkkkkkksssss...

      Sil
    2. Yazıların müthiş canım bende senden çok ilham alıyorum. Bu arada keçi kaşarı, keçi eski kaşarı gerçekten süper ben tost için kullandığın sosun kalorisini merak ediyorum. Birde tukaşın paprika sosunda 0 yağ varmış bilgin olsun canım. Onu da tostta kullanabilirsin...
      Bu arada bende blogumda deneyimlerimi yazmaya karar verdim. Henüz çalışmalarım devam ediyor. Senin kadar iyi olamam ama bakalım birşeyler yazmak ve paylaşmak gerçekten işe yarıyor motivasyon için birebir. mesajıma verdiğin cevap beni çok mutlu etti.. Çoook öptüm canım...:)

      Sil
    3. Ollleeeyyyyyyy.. Blog candırrrrrrr.. Heyecanla bekliyor olucam.. Bana mutlaka haber et, olur mu?

      Bu arada, önemli bir Bikini tüyosu vereyim. O sos varya, benim kullandığım, özellikle yağlı, zeytinyağı.. Zayıflatsın, inceltsin, gençleştirsin, güzelleştirsin diye.. ;-))))))

      Çok öptüüümmmm seniiiii... :-**********

      Sil
    4. Canım sos işi tamamdır. Aldım beğendim kullandım... Çok öperim seni. Bu arada blog açıldı. İlk yazımı yayınladım. Yeni yazım için çalışıyorum harıl harıl senden yeni yazı bekliyorum bu arada bizi çok bekletme.

      Blog linkim: http://burcudiyetvestil.blogspot.com.tr/

      görüşürüüüz.............

      Sil
    5. Oleyyyy.. Kaçtım ben.. Senin bloga.. ;-))))))

      Sil
  5. Bikini seni görmeden cok seviyoruuuum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)))))))
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Ve deeeeeeeeeeeeeeeeee MUUUCCCKKKKKKSSSSSSSSSSSS...

      Sil
  6. Merhabalar gerçekten siZi kutluyorum ve size imreniyorum,hamileliğimde aldığım kiloların bi çoğunu verdim kızım 2 yaşında,dukanla 6 kiloya yakın verdim şuan 59 kiloyum şeyda çoşkunla 55 e kadar indim ama tekrar aldım çünkü bana detoxlar çok ağar geldi günü tamamlayamaz oldum,ama şimdi depresyon mu bunalım mı adını koyamadığım bi ruh hali içindeyim iştahım çok açık ama tartılarda çok mutsuzum ve en kötüsü de gece kalkıp yemelerim,kilodan nefret eden biri olarak yakında kendim den de nefret etmeye başlıcam sasy suyu yapıyorum dikkat ediyorum tartıda -100 bile olmayınca moralim sıfırlanıo ve daha saçma sapan yiyorum, hamilelikten sonra Zehirli guatr da çıktı,napcam çok mutsuzum o enerjinizden biraz yollarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Elifimmmmm,
      Yollamam mıııııı? En güzel enerjilerimiiiiiiiiiiin hepsini yolluyorum sanaaaaaa..
      Sabahları uyanır uyanmaz, dev bardak limonlu su ile başla şeker.. Yukardakileri yiyeceklere ver kendini bolca.. Bende bugün şahane işe yaradı..
      Meyveleri aç karnına ve tek başına tüketmekte yarar var. Ve en geç 14:00'te..
      Pembe GI'lar ve sağlıklı proteinler de çok yardımcı olacaklar.. Bolcana ye..
      Aklına takılan ne varsa da sor.. Yetişebildiğim, elimden geldiğince desteklerim seninle...
      Yürüyüş yapabiliyor musun güneşte.. Süper şahane gelir.. ;-)))
      Çoooooooooooookkkkk öpüyoruuummmmmm seniiiiii..
      Beni haberdar etmeyi unutma, merak ederim..

      Sil
  7. Sassy suyun için çubuk tarçında katılsa nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
  8. Ne oldu ,canim ya! Gecmis olsun, cok merak ettim.Sen bunu simdi hemen okuyamazsin ama sifa dualarimi gönderdim.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yorulmuşum aşkım galiba.. İyiyim birtanem, hiç merak etme.. Öptüm kocaman..

      Sil
  9. oo çilek ve kiraz fazla kalorili diye biliyorum
    yanlış mı hatırlıyorum acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bikini, kaloriye bakmaz şeker.. Sağlıklı olana, inceltene bakar.. ;-)))))

      Sil
  10. Merhaba
    CLA alacağım da sence hangisini almalıyım? Aralarındaki fark ne?
    http://www.gnc.com.tr/gnc/thermo-cla/1354.html
    http://www.gnc.com.tr/gnc-properformance/cla-pp-90-caps-1000-mg/118.html
    http://www.gnc.com.tr/gnc/cla-tonalin-90-caps/132.html
    http://www.gnc.com.tr/qnt/qnt-cla/5280.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esracığım,
      Ben GNC CLA TONALIN 90 caps'ı kullanıyorum. Günde 1 tane..
      GNC THERMO CLA de kullandım. CLA yağına ek olarak yeşil çay ve L-Carnitine de var içinde. Ben ayrıca L-Carnitine başladığımdan, şu an onu içmiyorum.
      Çok öptüüümmmmmmmm...

      Sil
  11. L-Carnitine spor yapmayinca ise yaramaz ki ! Spor yapmakta seretonin yükseltiyor benden söylemesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kuzucum ya, tüm yazılarımı okumadan tüme varmak olmuyor ki...
      Aktif Yaşam, açık havada yürüyüşler, ne süper şahane insanı mutluluğa ulaştırdığını uzuncaaa yazdım.. ;-)))))
      He bu arada, benden de söylemesi: L-Carnitine süper bir antioksidandır kendileri.. ;-))))

      Sil
  12. canimsin senin bu yukaridaki yazdigin gidalari bolca tüketiyorum. Karbonhidrat ataklari kalmadi artikin... seni cok seviyorum cancazim... allah seni inandirsin bir haftadir canim o kötü karbonhidratlari cekmiyor...

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bikini öncelikle geçmiş olsun instagramdan burdan sürekli takip ediyorum güzel bilgilerin için çok teşekkürler.EVENİNG PROMİSE OİL desteğiyle ilgili bi sorum olacaktı mens dönemi öncesi aşırı yeme ataklarında buluyorum kendimi . Bütün bi aylık emeklerim bu dönemde bir çırpıda yok oluyor. bu desteği pms dönemi için kullandığını okumuştum . benim durumundada yardımcı oluyormu yorumunu merak ettim teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evening Promise Oil karmplara ve ağrılara iyi geliyor.
      PMS döneminde aşırı yeme atakları için yukarıda sıraladığım Mutluluk arttıran yiyeceklere ver kendini ve Balık Yağı'na.. ;-)))))
      Çoooookkk öptümmmmm..

      Sil
    2. Cok tesekkürler bikinicim balik yagina siparisimi veriyorum .Mens oncesi 10 günlük donemde kullanmak yeterli olurmu surekli olarak kullanmami tavsiye edersin ?

      Sil
    3. Ben her daim Balık Yağı'ndan faydalanmaya çalışıyorum. Ya Balık yiyorum o gün, ya da Balık Yağı içiyorum... ;-)
      Çooooook öptümmmm şeker..

      Sil
    4. slm canim, ben balik yagini her gun kullaniyorum. O gun balik yesem bile... cokmu olur sence? Senay

      Sil
    5. Çok olmaz şeker.. ;-)))))

      Sil
  14. Sanırım bu yaz karpuz yiyemiycem :( hiç bir listede göremedim

    YanıtlaSil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...