3 Kasım 2013 Pazar

Bedeni Ölçüp Biçmenin Dayanılmaz Hafifliği

Sen bayramda şahane stratejinle sadece 700 gram al! 3 günde 53,1'den 51,9'u yakala! Before & After 'ın kurdu ol! Sonra iş yoğunluğundan 9 günde 2 kilo al! Hiç yakıştı mı şimdi sana bu yağlar, 2 cm daha kalın bel! Yuh Bikini! Hayır, "Yeniden Şişko Oluyorum" programı yapsan, ancak bu kadar alabilirdin..

Kızıyorum bu iş yoğunluğuna ya. Bütün suç onda! Tamam arkadaş, yıllık toplantılar elbette yapılacak da, bu kadarı da olmaz ki?!!

Sabahın köründe, daha karga botunu giymeden, 07:00'de otel lobisinde buluşmalar???!! Hiç bana soran yok! "Alkali su ve desteklerin, sabah yogan, duş ve bakımların için, size yeterli zaman bırakabildik mi, çok sevgili Bikini?"

Toto kemiklerini ağrıtacak süreli toplantılar yap bütün gün, sonra ayaklarımız açılsın motivasyonuyla kokteyl havasında öğle yemekleri.. Yahu, yemek dediğin ayakta yenir mi? 1! Önünden geçen garsonları kovalayıp, aman da bunu kaçırmayayım, telaşı yaşatılır mı? Bu 2! Üstüne, bir de, mönü de hazırlama, büfe kurma, seçenekleri hiç sunma! "Aman şimdi tatlı gelecek de, ben yemem, bunu da alayım ne olur ne olmaz" stresini, kortizolünü tavana fırlat! Bir şeyi kaptıysan da, "Neymiş ki bu, şunu yiyeyim, ahh bunu bıraksam olur" kararını tam vermek üzereyken, gelir birisi, toplantının kritiğini yapmaya başlar! En şahanesinden yorumlarını ortaya koyma telaşıyla, fark etmeden hoooopp yutmuşsun bütün tabağı.




Zahmet oldu! Akşam yemekleri masalı mönülü. Gel gelelim, taaaaaa 21:00'de! Ya bu saatte yemek mi olur????! Hiçbir şeyleri sindiremeden uykuya.. Yediklerini öğütmeye çalışmaktan,  
büyüme hormonlarına fırsat kalmadı! Yoruldu, yaşlandı bu vücut!!!!

Sağlıya aykırı bu toplantılar! Organize eden kızı da tanıyorum da, dua etsin pek tatlı kendisi..



Dur, dur, dur! Telaşa mahal yok! "Nerede Kalmıştık Ölçüleri" alalım biz bir! Ne yapmışız? Ne olmuşuz? Neyi daha iyi yapacağız? (Ali Ağaoğlu sezinledim ruhumda, aman!) Yaptık, olacak! :-)))))))


Beden Ölçüsü Alma

9 Nisan 2013: "Her şey Böyle Başladı.."
29 Temmuz 2013: "Gün 105: NIKE ile büsbütün havaya girdim! ;-)
3 Ağustos 2013: Ege Sahilleri'ne gidiş ve "Biraz zayıflasaymışsın!"
20 Ağustos 2013: Tatil dönüşü ve 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı başlangıç
29 Ağustos 2013: 2. Mini Tatile Mutlu gidiş ;-))

8 Eylül 2013: Cross Check
24 Ekim 2013: 3 günde Bayram Kilolarına Veda ve Before & After 'ın Kurdu Oldum :-) ;-))))))
3 Kasım 2013: Bugün :-( (Zırlayarak bir yere varamasın Bikini! Halledicik!) ;-)






Şimdi bu tabloya bakınca, resmen elmadan kum saatine doğru şekil değiştirmişim. Vay anasını! ;-)))))



Kadın Vücut Şekilleri




Derler ki, kadını kadın yapan belidir! Ve en çekici kadın vücudu, beli basenine oranı 0,70 (Hip-To-Waist Ratio) (WHR) olanı!


Bikini Projesi İkonları'na bakalım:

Marilyn Monroe: 0,63
Miranda Kerr: 0,71
Güzide Duran: 0,66



Bikini'yi bir de WHR gözüyle inceleyelim:




Görülen o ki, 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı müthiş işe yaramış. O halde, biraz daha zamana uzatarak, tam gaz devam.



Malum, hedefler BEL'li!

Pirelli 2014 Takvimi 21 Kasım Perşembe günü Milano'da lanse edilecek. 






Bir de şu beden durumunu merak ediyorum doğrusu. XL ve L olarak takılıyorduk, öylece yıllarca! Hani, motivasyon olarak hedef bedenden bir şey alıp, gözüme gözüme girecek şekilde sergilemeye kalksam, kaç beden alacağımı bileyim, değil mi?




 En standardı şu gibi gözüküyor: 


Kadın Beden Ölçüleri



Tartılmayı da çok seviyorum. Tuvalet ziyaretinden hemen sonra, aç karnına ve kafamdaki tokaya kadar her şeyi çıkararak çıktığım dijital tartımdaki sabah heyecanlarım vazgeçilmezim. Güne nasıl başlamam ve nasıl devam etmem konusundaki müthiş yönlendiricim. E tabi, o bilinen kadınsal döngümüzün dönümünde ve sonrası 2 gün hariç. Moral bozmaya ne gerek var!



Da, kilo konusu da pek karışık. Her kafadan başka ses! Sonunda buldum. Bir kere, kemik ağırlığı çok önemli. İş sadece boy ve cinsiyet meselesi değil yani! Benim gibi 11 cm'lik bileğe sahip bir kızın, ideal kilo tablolarına göre, şişko şeklinde dolaşması bekleniyor!

E kemik yapısını belirlemek de bilekten geçiyormuş keza:


Beden Kemik Yapısını Belirleme

Kadın Beden Kemik Yapısı Tablosu



Ve gelelim Mutlu Kilolar tablosuna.. Kendileri, Biricik Karatay Teyzem'izin Amerikan ve Erkek versiyonu olan, yakışıklı, bir o kadar vücutlu, Sayın Abimiz Dr. Mike Moreno'nun, New York Times #1 Bestseller kitabı, "17 Gün Diyeti: Zayıflık Genini Harekete Geçirin ve Hızla Kilo Verin!" kitabından..

Mutlu Kilolar Tablosu



Eh, bedeni iyicene ölçüp biçtiğimize ve en netinden hedefleri de ortaya koyduğumuza göre, bana iyi alışverişler...








26 yorum:

  1. merhaba.. sessiz sedasız siteyi takip ediyordum ben:) ama kafam karıştı mesela 162 boylu ama küçük kemikli biri tonton olup 80 kilo olur ve bilekleri de yağlanır 16 cm in üzerine çıkarsa nolcak? çok karıştırdım dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ama çok kolay.. Hem de daha eğlenceli.. Önce Orta Kemik Yapısı hedeflenir! İnceldikçe de Küçük Kemik Yapısı hedefine ulaşılır.. :-))))))))))
      En kocamanından öptüm seni şeker..

      Sil
    2. e doğru ya :) pek mantıklı

      ben de öpüyorum takipteyim ;)

      Sil
  2. Bende kilo aliyorum hadi birlikte biseyler yapaliiiim :|

    YanıtlaSil
  3. Bu nerde kalmistik cok iyi oldu !
    Hemen yaziyi okuduktan sonra ölctüm bilegimi 15 cm- 154 cm De Boy ben orta sinifina dahilim yaniiii 47,5 kg olmam lazimmis .ben 50 yede raziyim .Iki kere 52,5kg.den u dönüsü yaptim :(
    Artik Start deme Zamani.
    Su sira sevindigim ve kendimle gurur duydugum kosabilmek,hafif tempoda .Zencefitin motivasyonlari sayesinde yürüyüslerden hafif tempo kosularina gecebildim.Bugünde 1 satten fazla kosabildim.Insaallah devamida gelir.
    Sana gelince dizginlerin tekrar elinde oldugunu ve kamcinin sesini Duyar gibi oldugumu söyleyeyim.Gelismeleri heyecanla takipteyim.sevgilerle.Sule

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle merhabalar,
    Blogunuzu gecen hafta keşfettim ve iki gunumu ayırarak bastan sona bütün postlarınızı okudum okudukca kendimi gördüm her pazartesi diete baslayıp oglen o disiplinle devam etmeyen birisiydim cok fazla kilom yok bir bes altı kilo versem yeterli ama uc dort senedir bir beş kilo verme muhabbettidir kurtulamadım bir sure sonra o kadar cok diete baslayıp bıraktıntan sonra motivasyonum kalmamıstı fakat sizin blogunuzu gormemle buna diet mantıgıyla yaklasmaktansa yasam tarzımı degiştirmem gerektigini farkettim ve bu uzun suredir isteyipte motivasyonunu bulamadıgım bir şeydi.Sizin samimiyetiniz ve pozitif enerjiniz beni çok etkiledi ve blogtan cıktıgım an kafamdaki dusunceler cok berraktı sizin deneyimlerinizden de yararlanarak artık yeni bir beslenme ve yaşam tarzına giriş yapcak enerjiyi kendimde bulmustum.Sadece bir haftadır saglıklı yasıyor olmama ragmen etrafımdakilere de ogrendiklerimden bahsederek onların da bilinçlenmesine yardım ettim ve suan bu yola en yakın arkadasımla devam ediyorum :) size bu blog için cok teşşekür etmek istiyorum ayrıca bes günde iki kilo verdigimi de söylemek isterim :) saglıkla kalın.İzmirden sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım en değerli mesajlardan bir tanesi..
      Hani benim kendi doğru yolumu bulma adımlarımın, başkalarının hayatına sağlık katacağını hiç düşünmemiştim.. İnanılmaz duygular yaşıyorum şu an.. Asıl ben sana teşekkür ederim.. Hem de nasılını bilemeden..
      Çok çok çokkkkkkkkk sevgiler...

      Sil
  5. Merhabalar Ablam !

    Seni bulduğum güne binlerce şükürler olsun . Daha sadece 1 haftadan kısa süre oldu seni keşfedeli ancak sayende istediğim hayat tarzını öyle buldum ki ! Öncelikle biraz kendimden bahsetmek istiyorum . Ben Nur , 14 yaşında , 163 cm. boyunda bir insan evladıyım . Geçen sene kronik stres ile birlikte sürekli bir şekilde tıkındım . Günde 4 porsiyon yemekler , hergün tatlılar , amanın ! Neyse , geçen dene çıktım tartıya ; çıkmaz olaydım ! 58 kg. olmuştum . Spora başlamıştım ama bütün heves kırılmazmı ! Bıraktım tabii . Ve uzunca bir süre tartıya adım atmadım . Ta kii Ağustos'a kadar . Sanırım yüzmenin etkidinden kaynaklandı , 55 kg. 600 gr. olmuştum . Bana bir sevinç , bir özgüven geldi . O gün hemen başladım diyete ve spora . Ancak tam 1 hafta sonra gözümden kayma ameliyatı oldum ve yok öyle bir iştah ! Tatlı krizine don veremiyordum ve canımın acısından spor da yapamıyordum . Şişlerimin inmesi 1 ay sürdü ve yeniden tartıya çıktım . Hala 55 kilo ! Nasıl sevinmişim . Diyete başlayayım drrken bu seferde tam 1 hafta nezleyle boğuştum ve sonrasında hep erteledim . Ta kii geçen haftaya kadar . Bütün olayı kafamda bitirdim ve kararımı verdim ; SAĞLIKLI YAŞAM ! Ve sonra seni buldum . Şu anda daha 1 hafta geçmemesine rağmen 54 kg. 300 gr. olmuşum . Şu anda değil abur cubur yemek , arkadaşımın uzattığı bir çubuk krakeri bile kabul etmiyorum - Cumartrsileri hariç olacak - . Hedefim 2 ayda 50 olmak inşallah ablacım .

    Sevgilerle kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kuzum Nurum.. Ben sana nasıl bayılmam, seni nasıl ısırmam, nasıl hapur hupur yemem?! :-)))
      Büyük harflerle yazdığın SAĞLIKLI YAŞAM, beni aldı götürdü! Üstelik daha 14 yaşındasın ve bu biliçtesin..
      Ben hayattan başka hiç birşey daha istemem..
      Aman kuzucum, bolca alkali suyun, sağlıklı proteinlerin, bolca çiğ sebzelerin ve sağlıklı yağların da tamam değil mi? Ablanım ya, merak ettim.. ;-)))))
      Beni her daim haberdar et. Merak ederim..
      En kocamanından MUCCCCCKKKKKKKKKKKK....

      Sil
  6. 1,59 cm boyunda 78 kg ağırlığında ve 14 cm bilek ölçüsüne sahibim. kendim için ideal gördüğüm kilo 58.. oysa bu liste bize görünmez olmamızı söylüyor yahu :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh tatlım.. Öyle haklısın ki.. Yok şeker, aslonan vücüt ölçüleri.. Kilo en son şey! ...ve en önemlisi, tüm gerçeği sadece ayna söyler... ;-)))
      Öptüm çok..

      Sil
  7. Paylaşımların çok güzel ama sitenin ismi daha güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-)))))))))) Çooooooook teşekkür ederiiiiiimmmmm... :-***

      Sil
  8. Merhabalar, sizi dün instagramda keşfettim bugün de hemen bloğunuza geldim ve müthiş şeyler öğrendim harikasınız:) Benim de vücut tipim elma ve en büyük sorunum bel, sizi takip ederek bu sorunu aşacağıma inanıyorum nedense:) Paylaşımlarınız için teşekkürler takipteyim :) Ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o halde Ezgiciğiiiim.. Mutluluklar getirdin..
      Kocaman sevgiler..

      Sil
  9. Blogunuzu sessiz takip edenlerdenim ben de:) 16 yasindayim ve su ana kadar (12 yasimdan beri) balik etli halimi de siska halimi de normal halimi de anoreksik halimi de gordum. Simdi yine ilk bastaki gibi balik etli oldum. 1 senedir 62 kiloyum boyum 1.65:( en kotusu ise 10 kiloyu bir anda almam. O manken vucudu dedikleri vucutlardandi benimkisi eskiden,60 cm bel,90 cm de kalcam vardi! Daha ne olsun? Simdi ise 70 cm bel ve 107 cm kalcam oldu:( 1 senede evrim gecirdim. O yaptigim yalnis diyetlerle metabolizmami genc yasta mahvettim. Ama pes etmiycem! Sizin blogunuzda ogrendiklerimi uygulamaya basladim. Erken yemek yemek,sirkeli su en onemli seyler diyetimde. Dukani biraktim cunku bir ise yaramadi bende. 2 ay boyunca 62 kilodan gram eksilmiyorsam boyle bir diyette bosuna aci cektiremezdim kendime. Simdi yemek bagimliligindan kurtulmak icin bir kitap aldim. Kilolu olsam bile fitness tan yogaya oradan pilatese oradan spinning e kosuyorum resmen. Bunlari normalde yapan biri ip gibi olmali. Demekki bende bir sorun var. Stres cok yapiyorum ondan kurtulmak icin sizin blogunuzu okuyorum ve motive oluyorum. Before after fotograflariniza bakinca "ben de boyleydim,tekrar olucam" diyorum. Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shanticiğiiiiiiiiiimmm... Kesinlikle tekrar olucaksın.. Adım kadar eminim...
      Haberlerini bekliyorum..
      Kocaman öptüümmmm...

      Sil
  10. Kesinlikle uzun zamandır okuduğum en faydalı en özenli en eğlenceli post bu! Yine bana çok şey kattı. Hep dediğim gibi beraber ve bribirmizden öğreniyoruz en güzeli bu. Şekeri kestim keseli bir incelme durumu var ve kilo çok değişmemiş olsa bile bu inanılmaz sağlıklı bir görüntü olarak yanıyor. Kemik yapısından bahsetmiş olman süper daha önce görmediğim bir tabloydu. Ben de dvitaminin önemini hatırlatmak istedim bir katlım olsun diye. Ben yeterli ve dengeli beslendiğimi düşünen bir insan olmama rağmen geçen 6 ayda değerim çok düşük çıktı ve hemen önlemimi aldım ; depresyon metabolizma yavaşlaması sağlıksız iskelet sistemi ve daha pek çok olumsuzluğun yaşanmaması için bu konuda hassas olmalıyız. Zaten bu konuda genetik olarak şanssız bir toplumuz çünkü. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremciğim,
      1: O güzel yorumuna; 2: D vitamini konusuna değindiğine çoooooooooooooooooooooooooookkk teşekkür ederimmmmmm... Buna bayılıyorum işte.. Birlikte ve beraber..
      Kocaman öptüüüümmmmm...

      Sil
  11. yarın mezura alıyorum kendime :)

    YanıtlaSil
  12. iki gundur bloğunu ezberliyorum galiba :) G:96B:76B:94KİLO:57WHB:0.80BOY 1.58 HEDEF :49 OLUCAK SENİN GAZINLA DEVAM EDEN GUNLERİ YAZICAM Kİ MOTİVE OLAYIM SEVGİLER ASLI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley be, işte budur! ;-))))))
      Dört gözle yepyeni ölçülerini bekliyor olacağım Aslıcımmmmm...
      :-************************

      Sil
  13. Merhaba Bikini, öncelikle bu kadar cömert paylaşımlarınız için ne kadar teşekkür etsem az.Erdemdir bilgiyi paylaşmak.tekrar çok tşkler. nerdem başlayım bilemedim aslında 39 yaşındayım 159 boy ve malesef son 4 aydır 50 kiloyum iki ileri bir geri gidiyorum. ne olduysa bayram sonu oldu ve 45 ten 10 günde 4-5 kg alıp döndüm nasıl bir yemekse :(.aslında kendimi bildim bileli beslenme kilo spor ilgiliyimdir. doğum sonrası 30 kg ya yakın sağlıklı beslenerek ve abiki emzirerek verdim ama şu son 5 kg beni mahvetti. senin blogundaki bilgilere bakınca 44-45 kg da kendimi mutlu hissetmem bileğimi ölçtüğümde normal olduğunu anladım bu arada 11 cm lik bilekle sanırım rekor sende ;)
    şimdi hedef belli de yolu çizmem gerek elimde kalem kağıt bütün blog okunup notlar alınacak. hafatada 3-4 gün 8km den aşağı koşmayan 2 gün uzun mesafe yürüyen biri olarak yaptığım spordan da şüphe etmeye başladım. uzun lafın kısası Bikini sana bazı sorularım olacak umarım sıkmadım seni
    1. hiç süt içmiyomusun. sabahları güne sütlü nescafe ile başlamak gibi bir lüksüm var vaz mı geçmeliyim?
    2. koşmak beni kalınlaştırıyo mu acaba.?
    3. tamamen Karatay usulü mü beslenicez protein sınırlı galiba*
    4. hiç ekmek yok mu hayatında?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemencecik cevaplayayım şeker..
      1. Süt bana kesin dokunuyor. Yani büyük ihtimal laktoz'a karşı hassasım. Bir de yaşı başı aldığımıza göre, daha fazla ek büyüme hormonlarına ihtiyacım yok diye düşünüyorum. Hepsinin yanında sabah keyfinden de birşeycik olmaz diyorum..
      2. Ağır eforlar biraz asitlendirir. Çok daha fazla Aklai Su iç derim..
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      3. Sağlıklı protein candır! http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla.html
      4. Olsa olsa, %100 tam tahıllı.. http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/su-karbonhidrat-meselesi.html
      Kocaman öpüyorummmmm seniiii...
      3. Protein için

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...