25 Mayıs 2014 Pazar

Bikini'nin İncecik Bacaklar Yogası


Mini Kot Şort Aşkınaaaaaaa... 
ve bu yaz, şöyle fotoğraflar çekmek adınaaaaaaaaaa...









İncecİk Bacaklar İçİn Yoga



Çok önemli not:
  • Yoga'da zorlama yoktur. Her bir duruş, olabildiğince yapılır.
  • Yavaşça...
  • Duruşlarda mükemmellik de yoktur. Duruş yapılabildiği kadarı ile bile işe yarar.
  • Hareketlerde bedeninize kulak verin. Bırakın o sizi yönlendirsin.
  • Burundan karına alınan ve ağızdan verilen nefesler esastır. İlk etapta, nefeslere yoğunluk verilemese de, pratikle gelişecektir.
  • En önemli konsantrasyon ve odak, vücut dengesini sağlama üzerinedir.
  • İncelecek olan kaslarla duruşlar esnasında sık sık merhabalaşmak esastır.
  • Esneme hareketleri, pek kolayca geçiştirdiğimiz, en önemli olanlarıdır. Kası ince uzun yapan onlardır.
  • Yoga ve bu duruşlar, her gün yapılabilir.
  • Haftada en az 3 kez hedeflense de yeterlidir.
  • Duruşlar sırası ile ardı sıra, seri halinde, geçişler şeklinde yapılır.



E başlayalım o zaman.. ;-)



İncecik Bacaklar
Duruş 1:

Ayaklar bitişik.
Dümdüz sırt.
Toto ve üst bacaklar sıkı.
Omuzlar rahat, kollar düz ve avuçlar bedene bakışlı.
Çene ve bakışlar ileri.

5 derin nefes eşiliğinde yepyeni bir hayata hazırlık.

+Fayda: Duruşu düzeltir. Tüm bedeni şekle sokar. Beden farkındalığı artar. Canlandırır.



İncecik Bacaklar
Duruş 2:

Eller içe bakacak şekilde yukarı doğru uzan.
Kollar gergin ve sıkı.
Ayaklar da yere sağlam basıyor olsun.

5 nefes ile güzelce uzan.

+Fayda: Bel bölgesini inceltir, uzatır. Dizleri güçlendirir. Depresyona iyi gelir. Kararlılık artar.





İncecik Bacaklar
Duruş 3:

Sırtının düz olmasına dikkat ederek, sandalye varmışcasına oturma duruşuna geç.
Aman dikkat, aslında sandalye yok! :-p
Diz açısı, 90 dereceyi geçmesin. 

5 nefes boyunca oturma pozisyonunda kal.

+Fayda: Toto 
ve üst bacaklar için şahanedir. Aynı zamanda bel bölgesi, karın ve sırtı da çalıştırır. Gövdeyi uzatır. Dayanıklılığı ve konsantrasyonu arttırır.





İncecik Bacaklar Hareket Geçişleri:
  • Duruş 3'ten tekrar Duruş 2'ye uzanılır.
  • Yavaş hareketlerle, bir oturulup bir kalkılır. 
  • Duruş 2'de nefesi al, Duruş 3'te nefesi bırak.
  • 10 tekrar nasıl? ;-)
  • Oturma pozisyonundan bir sonraki Duruş 4'e geçilir.



İncecik Bacaklar
Duruş 4:



Avuçlar önde birleştirilir.


İncecik Bacaklar
Duruş 5:

Belden yavaş bir dönüşle, sol dirsek, sağ dize kavuşur.

Birkaç derin nefesler boyunca durulur.
Havalara bakmanın keyfi çıkarılır.















Duruş 4'e dönülür...

















...ve tıpkısının aynısı, sol yönde yapılır. 

+Fayda: Toto ve bacaklar şahanesiyle çalışırken, bel bölgesi, karın, sırt da güzelliğe dahil edilir. Oksijen dolu kan, tüm organlara taşınır. Bu süper sağlık ve gençlik demektir.
Bir de sindirime iyi gelir.

Dikkat: Belinde problem olanlar bu hareketi zorlamasınlar.









Tekrar Duruş 4...




















...sonra Duruş 3 geçişleri ile...




















...hareket, Duruş 2 ile tamamlanır.














İncecik Bacaklar
Duruş 6:

Yavaşça öne eğilinir.
Zorlamadan, olabildiğince.. 
Bacaklar zorluyorsa, dizler hafifçe kırılır.

Öylece rahat nefeslerle durulur.

+Fayda: Karaciğer ve böbreklere iyi gelir.
Yorgunluğa birebirdir.
Endişeleri yok eder.






İncecik Bacaklar
Duruş 7:


Derin bir nefes eşliğinde Duruş 7'ye geçilir.

Sırtın düz olması önemli.

+Fayda: Bu da sindirime iyi gelenlerden.
Beli de, bacaklar eşliğinde inceltir.










Nefes verirken Duruş 6'ya dönülür.



Dileyen, "bel"'ciler, bu 6, 7 geçişlerini birkaç kez tekrar eder.














Duruş 6'dan yavaşça, en aşağıdaki omurgaları yukarı doğru, tek tek sayarcasına...


















...Duruş 1'e dönülür.














Buraya kadarını, dileyen, benim gibi, limonlu su uyanışından sonra, sabahları yapabilir. Metabolizmayı canlandırır. Gün boyu incelme sağlar. ;-) 





İncecik Bacaklar
Duruş 8:

Rahat edilecek kadar bacaklar açılır.
Abartmamak esastır.
Kollar yanlara kaldırılır.
Denge sağlanır.

Rahat nefeslerle duruşta durulur.

+Fayda: Kollar ve üst sırt güçlenir. 







Sağ ayak öne doğru çevrilir.
Rahat bir duruş sağlayana kadar denge kontrol edilir.











Yüz, sağ ayak yönüne çevrilir.
Kollar açılır.










İncecik Bacaklar
Duruş 9:

Kollar açık şekilde, öndeki diz açısı, 90 dereceyi geçmeyecek kadar kırılır.

5 derin nefesler eşliğinde durulur.

+Fayda: Üst bacaklar en şahanesiyle incelirken, toto süper esner. Azim ve kararlılığı güçlendirir.




İncecik Bacaklar
Duruş 10:



Ön diz düzeltilerek ve kollar da havaya kaldırılarak, yükselinir.








İncecik Bacaklar Hareket Geçişleri:
  • Duruş 10'dan tekrar Duruş 9'a inilir.
  • Yavaşça tekrar Duruş 11'e yükselinir.
  • Asansör misali, bir yukarı bir aşağıya yavaşça rahat nefeslerle 10 tekrar yapılır.







Duruş 9'a dönülür.










İncecik Bacaklar
Duruş 11:

Duruş 9'dan sol el ile sol bacaktan destek alarak, sağ el ile yukarı uzanılır.

Birkaç rahat nefes boyunca durulur.











Duruş 9'a dönülür.










İncecik Bacaklar
Duruş 12:

Duruş 9'dan sağ kol ile sağ bacaktan destek alarak, sol kol ile yukarı doğru uzanılır ve gerilinir.

Birkaç rahat nefes boyunca durulur.










Duruş 9'a ve...















...Duruş 8 geçişleri ile...














Tüm yeşil seri sol tarafta yapılır.










  • Bu yeşil yoga sıralaması şahane bir başlangıç programıdır.
  • Ruh ve bedene mucizevi bir direnç kazandırır.
  • Dahası vücut dengesi ile birlikte, hayat dengesini de yakalamaya yardımcı olur.
  • Bacaklar ve totoyu incecik yaptığı da garantidir! ;-)

  • Bundan sonraki, ayakta devam eden duruşlar serisi, biraz daha ileri seviyedir.
  • Yeni başlayanlar, yeşil hareketlerle dengeyi ve gücü iyice geliştirdikten sonra bu ileri seviyeye geçmelerini öneririm. Yer hareketleri ile devam edebilirler.





İncecik Bacaklar
Duruş 13:

Duruş 8 geçişi ile bu sefer tüm vücudun ve arka ayağın da öne doğru dönmesiyle ve arka ayağın biraz daha yana açılmasıyla, kollar yukarıda, avuçlar içeri şekilde upuzun uzanılır.

Denge iyice sağlanır.






İncecik Bacaklar
Duruş 14:

Kollar yukarıda, öndeki diz açısı, 90 dereceyi geçmeyecek kadar kırılır.

5 derin nefesler eşliğinde durulur.








İncecik Bacaklar Hareket Geçişleri:
  • Duruş 14'ten tekrar Duruş 13'e uzanılır.
  • Yavaşça tekrar Duruş 14'e inilir.
  • Asansör misali, bir yukarı bir aşağıya yavaşça rahat nefeslerle 10 tekrar yapılır.
  • Odak, dengeyi sağlamaya verilir.




İncecik Bacaklar
Duruş 15:

Dileyen "bel"ciler, Duruş 14'e inmişken, bir de kollar ve omuzlar yardımı ile belden dönüşü de ekleyebilir.

Ve tekrar kollar yardımı ile Duruş 14 geçişi ile Duruş 13'e uzanır.




İncecik Bacaklar
Duruş 16:

Süper ötesi çalışmış üst bacak, Duruş 13 geçişiyle, iyicene esnetilir, uzatılır. 

Zorlamadan, olabildiğince...

Tüm bu seri diğer tarafa yapılır.








İncecik Bacaklar
Duruş 17:

Sırt üstü yere uzanılır. Dizler kırılır ve topuklar totoya kadar çekilir.









İncecik Bacaklar
Duruş 18:

Derin bir nefesle, bacaklardan güç alınarak, toto olabildiğince yukarı itilir. Eller aşağıda birleştirilir.

5 derin nefesler eşliğinde durulur.

+Fayda: Toto şahanesiyle güzelleşirken, Love Handles de yok olur, karın da düzleşir.
Tiroidi canlandırır. Sindirime iyi gelir.





İncecik Bacaklar Hareket Geçişleri:
  • Duruş 18'den tekrar Duruş 17'e inilir.
  • Yavaşça tekrar Duruş 18'e, totoyu iyice yukarı itmeye geçilir.
  • Bir, sırt yer görmesi hali, bir, toto havalanması durumu ile, bir yukarı bir aşağıya yavaşça rahat nefeslerle, 10 tekrar yapılır.



İncecik Bacaklar
Duruş 19:

Artık biraz, diz kırılır, oturulur. :-)

Dinlenmeye geçilir.

+Fayda: Tüm alt vücut şahanesiyle esner ve uzar. Uzar derken, bacak boyunu gerçekten de uzattığı, rivayetler arasındadır! ;-)



İncecik Bacaklar
Duruş 20:

Son hareket olan Çocuk Duruşu ile zihin ve beden mis gibi rahatlar.












59 yorum:

  1. Bikinicim gercekten cok ugrasmissin belli! Beklenene degdi bence. Ben bunlari zaman zaman yapiyordum. Bir duredir duzenli yapiyorum. Ben bacaklarimda incelme fark ettim ama olcmedigim icin emin olamiyorum. Futbolcu bacagindan hallice bacaklarin daha kadinsi hale geldiler diye dusunuyorum. Ama ust bacaklarm da incelsin de downward dog lep splitler de ekliyorum ama yuruyussuz cardiosuz eriyecek gibi degiller. Aslinda cok kilolu degilim 57kiloyum ama boyum 163 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahanessssiiiiiiiinnnnn... Dayan kuzu ve deeevvvaaaammmm.. Esnemeler uzuuuuun uzuunnn..
      OLACAAAKKK!!! ;-))))))))))))))

      Sil
  2. Ellerine sağlık nasıl da uğraşmışsın canım kuzum çoooook saol. Yarın sabahtan itibaren tezden başlansın o zaman. Sen bitanesin seni yetiştiren anneciğin ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmsınnnnnnnn.... <3 <3 <3
      O da seni kucaklayıppp öpperrr..
      Muuuccckkkkssssss...

      Sil
  3. Bu arada takvimi de hallettim kuzu çok saol ;) yarından itibaren hergüne kilomuzu yazmaca ;)

    YanıtlaSil
  4. Harika, süper, mükemmel ötesi olmuş. Samimiyetiniz ve sıcaklığınızla da birleşince herzamanki gibi şahane şeyler çıkmış ortaya. Emek emek yazılar resimler nedenir ki ellerinize ve güzel yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Sen ne güzelsin, sen de olanı ne zarif geri verirsin <3 yaptım ben sabah hepsini yehhuuuu :)

    Hamiş: dün gece seni rüyamda gördüm, bizim okula gelmişsin, bir işimiz var; temizlik, ama öyle böyle değil, çok temizlik yaptık. Sonra bana A ve L harfli altın renkli metal anahtarlığını verdin, uyandım :) hayrolsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır İnşallah! Ya gerçekten mi? Ama çok güzel bir rüya bu.. <3 <3 <3
      "Rüyada temizlik yapmak" için, aynen şöyle diyor: esenlik ve mutluluk bulmak anlamına gelir. Rüya sahibi işlerinde kolaylık yaşayacak, endişe, kuşku, kuruntu ve tüm korkularından arınacak, yeni ve güzel başlangıçlar yapacak demektir. Rüyada temizlik yapmak rüya sahibini üzen, kızdıran ve mutsuz eden her şeyden kurtulacağı anlamına gelir. Güzel haberler almak, iyi niyetli işler yapmak, hayır görmek ile tabir edilir. Aynı zamanda sıhhat bulmaya işaret eder. Rüyasında temizlik yaptığını gören kişi hastalıklarından kurtulur ve eski sağlığına yeniden kavuşur.
      "Anahtar" içinse: tek başına görüldüğünde çok hayırlı şeylere işaret eder. Sağlığa, huzura, müjdeli haberlere, hayırlı çocuklara, kazanca, helal rızka gibi, bir kimse rüyasında anahtar aldığını görürse bu onun büyük bir varlığa ve zenginliğe kavuşacağı anlamına gelir. Rüyada birden fazla anahtar görülmesi tek bir anahtar görülmesinden kat be kat daha iyidir. Birden fazla anahtar gören kişinin büyük bir servete sahip olacağı anlamına gelir.

      Sil
  6. Hem bel hem de basen bölgesinden sorunlu biri olarak bugün başlıyorum en şahanesinden :)

    YanıtlaSil
  7. Bikinicim, ellerine emeklerine harcadığın saatlerine sağlık! Çok guzel hazırlamışsın!! Bir de bunların youtube video linklerini versen keşke :) Ilk duruşların linkini daha önce paylaşmıştın ama yeşil duruş ve mavi duruş linklerini de verir misin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkımsın... <3 <3 <3
      Youtube'a maalesef PC'den girmeyenlerdenim. :-(((
      iPad'den app'ten giriş y apabiliyorum. Link yerine ismini yazsam, olur di mi kuzu?
      Yeşil seri: The Yoga Solutions with Tara Stiles, Moves for Leaner Legs
      Diğerleri, Tara'nın uzun Yoga rutinlerinden sadece minik bölümler..
      Mavi duruş tümden şahane: Tara Stiles Summer Shape-Up Challenge Week 3: Slim My Legs
      ;-)))))))))
      Mucccckkkkksssssss....

      Sil
  8. Bikinicimm fotoğrafların bazıları görünmüyor yardımcı olursan çook sevinirim :)

    YanıtlaSil
  9. Seni geçen yazdan beri takip ediyorum bende sağlıklı beslenme ile kafasını bozmuş annemin deyişine göre biriyim geçen yaz 67den 54e gelmek için baya çabalamıştım şimdide okul (lise3ümşuan) yuzunden spora devam edemediğim için tüm fitliğim kayboldu 5-7 kilo vermek istiyorum çünkü ben yuvarlak hatlıyım maalesef :( ama seniin yardımına ihtiyacım var öncelikle şu göremediğim yoga resimlerine yardımcı olursan çook sevinirim iyi ki varsın bikiniciim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu,bir önceki yazımın detaylarını okudun di mi? Asıl mesele onlar... ;-))))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Fotoğrafların neden çıkmadığını anlayamadım.. Acaba Google Chrome ile mi açsan diyorum.. ;-)))
      Çoooookkkkk öptümmmm..

      Sil
    2. Google Chrome ile aciyorum canim ama bazi fotograf alanlari bos kaliyor maalesef baslamak istiyorum diger yazinida okudum canim hatta tum yazilarini okudum ama su yogaya nerden baslayacagimi falan cok anlamadim sanirim yardimci olabilirsen cokcok iyi olur opuyorumm kocaman :)

      Sil
    3. Simdi telefondan gorebiliyorum ama pcden nedense gorunmuyordu ama yogaya nerden baslayacagimi bilmiyorum ne onerirsin canim :))

      Sil
    4. Kuzu, aynen, baştan sona, ileri seviyeyi atlayarak, yapmaca.. ;-))))

      Sil
    5. Bikiniciim peki bir konuda fikrini almak istiyorum.Sence sabah bir saatlik -koşu mu yoksa yürüyüş mü yoksa yoga mı- daha iyi olur ? Yada koşudan sonra mı yoga yapayım sabah ? Akşam yatmadan öncede yoga yapmayı düşünüyorum. Koşu konusunda iyiyimdir ama sabah yogasindan once kosu yada yuruyus mu daha iyi olur yoksa sadece yoga mi bi karar veremedim sence ne yapayim cann :))
      Bu arada beslenme konusunda da birsey soracagim sadece iki ogun mu besleniyorsun gercekten ogleden sonra hicbirsey yemiyor musun ? Atistirma falan ?
      Bu arada idolumsun senin hakkinda cok birsey bilmesemde ilk defa birini takip ediyorum daha once kimseyide idol falan almamistim :))
      Aslinda sana baska konulardada soru sormak isterim ama cekiniyorum neyse simdilik bu kadari yeter bana tesekkurler simdiden can iyi ki varsinn :) :*

      Sil
    6. 1. Dilediğini sor şeker..
      2. Ben koşmak yerine yürüyenlerdenim: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/01/minik-admlarla-4x4-gucunde-saglkla_5.html
      Dur aşkım sen en iyisi mi şuradan tüm linklerin detayı ile oku: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2014/05/incecik-olmann-11-altin-kural.html
      Tüm cevaplar orada.. ;-)))))
      Çooooooookkkk öptümmmmm.. <3 <3 <3

      Sil
    7. Bikiniciim canimm hersey icin tesekkurlerr iyi ki bu blogu acmissin umarim hersey senin istedigince ve guzel olur :))
      Bu arada annem bile farketti bacaklarimdaki incelmeyi yogayi dort gundur yapiyorum oysakii ;-)
      Beslenme konusunu anladim iki ogun yeter zaten bana
      Bu arada ben Derin :-) Son uc yazilisi kalmis bir AÖL ogrencisi hatta Ygs ogrencisiyim diyebilirim artik :O
      Seni gelismelerden haberdar edecegim sana yazmak bana cokcok iyi geliyorr :-)<3<3<3

      Sil
    8. İşte bu mutluluk dansına sebep... Olleeyyyy... ;-)))))
      <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  10. bikiniiiiiiim başlıyorum bende yarın, 35-40 dk da yürüyüş yapmak gibi bir planım var, bacaklarım özelliklede baldırlarım incelebilecek mi hiç bilmiyorum gerçekten bunlar yeterli mi yahu? inanamıyorum yuppi=) 170lik boy ve 63kg ile koptum geldim o zaman üstü 36 beden altı 38 beden olan talihsiz denodan sevgiler, emeklerin için de çoook teşekkürler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denooommmm.. Kop gel kuzu.. De haydiiiii... ;-))))))))))))
      Ve de beni mutlaka haberdar et.. Merak ederim..
      Muuucccckkkkksssss....

      Sil
  11. Asıl sen benim aşkımsın! <3 Çok çok çok seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-************************************ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  12. çookkkk teşekküür ederimm sanaa sayende durma evresini yendim ve bir haftada 1.7 kg gittiiii keşke en başında farketseydim seni inşallah sayende fit bir anne adayı olacağımm :)) <3<3<3<3 (hatice )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama pek sevindim ki ben şimdi...
      Muuuuuuccccckkkkkssssss... <3 <3 <3

      Sil
  13. Süper bir yazi bikinicim, seni yeni taniyorum, instagramdan buldum, harika seyler paylasmissin bizlerle :) Öpüyorum cok cok

    YanıtlaSil
  14. günaydınnn bikinim=) en şahanesinden haberlerle geldim=) bundan 3 ay önce 75cm olan belim artık 64cm, basendende gitti bi 6cm ama hala 100 ama olsundu o kaldı zaten sadece:P tara bağımlısı oldum sayende, ronaldo gibi baldırlarım bile erimeye başladı, youtube'da ki en kolay videosundan başlayıp en zorla bitiriyorum ve 30 dk falan sürüyor, sence bu süre az mı? ahh bir de yürüyüşlere başlasam çok süper olacak ama istanbul'da bizim yerimize miko direnişte bitmedi yağmur , velasııılll sen ne pozitif ne ilgili bir insanın demeye gelmiştim ben insan tanımadan da sevebiliyormuş birini, emek emek hazırladığın her şey için çooook teşekkür ederim hi hih:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Velhasıl, iyi ki yazdııınnnnnnnnnnnnn... ŞA-HA-NE-SİNNNNNNNNNNNNN... <3 <3 <3 <3 <3 <3
      Hayır, bir de beni de süper ötesi gaza getirdinnnnn... Asıl ben çooookkk teşekkür ederimmmm...
      MUUUCCCKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

      Sil
  15. Blogunu bugün keşfettim ve tek kelimeyle BAYILDIM!
    Özellik bu yazı tam benlik olmuş.
    Sorunlu bi vücudum yok ama en yakın arkadaşımın eylülde düğünü var ve fit olmak istiyorum. :)
    Sabahları büyük olasılıkla yapamam ama akşamları bunu yapmaya başlayacağım.
    Sevgiyle kal!
    :)
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin şeker o halde... :-)
      Zamanı hiiiç önemli değil, yeter ki yapılsın. Hatta hepsi olmak zorunda de değil, hiç yoktan iyidir!.. ;-)
      Çok öptümmm..

      Sil
  16. Merhaba bikini,, umarım görüp cevap verirsin bana :) Öncelikle seni tebrik etmek istiyorum ne güzel incelmiş bacakların. Bende bacaklarımı inceltmek istiyorum keza kalça basen :)
    Bu linki açtım fotoğraftakileri sırasıyla yaptım okuya okuya baka :)Her gün yapsam sence ne kadar sürede incelir bacaklarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen anında farkı hissetmeye başlayacaksın! ;-))))))))))))))))))

      Sil
  17. Bikinicimmmm! Nasıl blog'unda buldum kendimi bilmiyorum ama bana harika bir etkide bulundun! Çok ama çok enerji verdin güç verdin bana teşekkür ederiimm:)) yakın zamanlar içinde nişanı düğünü olacak ama hayat bu ya, tam bu zamanda kilo alan bir kıza çok hayrın dokundu;) mutlulukla kal!:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kuzuuuuu, asıl mutluluklar senin olsuuuunnnnn..
      En kocamanından öpüyorum seniiiiiii... <3 <3 <3

      Sil
  18. Ben esnek olduğumu sanırken aslında bayağı hamlamışım öldüm yeşilleri yaparken ((: Ve de hayatımda ilk kez yoga yaptım ama içime de sindi ;) Esneklik için ne önerirsin Biki'cim ? Uzun zamandır takipteyim ama artık uygulamaya geçmek de gerek tabii, sevgiler... :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiiççç zorlamıyorsun, olabildiğince yapıyorsun. Zamanla ve sabırla ne kadar esnekleştiğine sen bile inanamayacaksın...
      Öptümmmmm kocamaaaaannnnnn.. <3 <3 <3

      Sil
  19. Herkes bana cok kilo aldin diyo diye cok uzuluyodum bu hareketleri yaptim guzel guzel olctum 42 ciktim 154 boyim var minyon olmak zor diye bosuna demiyolar. Sizce cok vermem gereken bi kilo varmi niye herkes oyle dedi diye uzuluyorum kac zamandir ama hareketleriniz cok faydali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen şu yazıma alayım şeker seni:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/11/bedeni-olcup-bicmenin-dayanlmaz.html
      Ayrıca, kimsenin dediğine bakma sen! Aynaya baktığında mutlu musun, kendini iyi hissediyor musun, sağlık dolu musun, sen ondan haber ver! ;-))))
      Kocaman öpüyorum seni... <3 <3 <3

      Sil
  20. selam bikini, bu yeşilli hatunun videosu var mıdır?
    yoksa kendime fotoğraflarından alıntı ile video yapacağımda :) varsa video uğraşmıyayım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Aşkım,
      Farklı videolardan farklı hareketleri birleştirdim de..
      Sen en iyisi mi, yap ortaya şahane bir video. ;-)

      Sil
  21. Cancagizimmm 👭 pazartesi donusum muhtesem olacak olacakta kafam pek bi karisik.. Siralamayi napsam bilemiorum bi akil versen bebegim🙈 1saat yuruyus yapicam oglen ebru salli 3k isinma pilates esneme (strechng) sonra senin planklar ee bide bu yogayi nereye ekleyeyim benim Yarimgun spora gider bu listeyle o da pek munkun olmaz 😰😰😰😂 ne yabacagummm 😀

    YanıtlaSil
  22. Şimdi bir şey sorucam ben yoga yapmak istiyorum fakat daha önce hiç yapmadım aynı zamanda kilo vermekte istiyorum özellikle bacaklarımdan ne kadar sürede bacaklarım incelir çünkü yaz yaklaşıyo ve ben korkuyorum bana yogayla kilo vericeğim bişey yani tara stiles ın bir sürü videosu var ve hangisini yapmam gerektiğini bilmiyorum lütfen bana akıl verin siz başlarken hangisiyle başladınız cidden önerdiğini her şey benim için çok önemli ve cidden sizi ve samimiyetinizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazının en başındaki Çok Önemli Not'ları okuyup, en şahanesinden başlangıç seviyesi olan İncelten Yoga'yı dene şeker. ;-)))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/10/incelten-yoga.html

      Sil
  23. Bikini ablacım seni çık seviyooorum seni yeni keşfetmeme rağmen nerdeyse butun yazılarını okudum hemdee hiç sıkılmadan inşallah bu yoga sayesindede bacaklarım inceler tabiki sağçıklı beslenme ve bol su içmeyle berabe <3<3<3 iyiki varsıııın :***

    YanıtlaSil
  24. Ya acaba kaç günde etkisini gösterir bacaklarım hemen incelsin istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şey meraba ben hüdanur yorumların zamanı biraz geçmiş .d şey bacak gerçekten inceltiyormu bide şey bol sebze meyve yemek ve karbanhidrat almalımıyız

      Sil
    2. Bir de sağ kolonda yukarıda, "HER ŞEYLERİ ÖZETLEDİĞİM O YAZI; MUTLAKA OKU DERİM." tıkla. ;-)

      Sil
  25. Merhaba bikini😉 bikinilerin en canı😂
    İnternette bir ton yorum var yoga ile ilgili, ama çoğuna inanmazken seni yazdıklarını harfiyen uygulamaktan hiç geri durmuyorum, sana inancım tam😂 hareketleri uygulamaya başladım, tahmini ne kadar sürede incelemiştin? Diyet yapıyorum hem de ramazan ayında😂 hareketleri de harfiyen uygulasam bir ayda en azından uç kilo verilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yapmaya başlarken hissetmeye başlıyorsun inceliği.. 😉👊🏼
      Kocaman öpüyorum seniiiii.. ❤️

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...