19 Ocak 2014 Pazar

Her daim Aktifim! ;-)

Yok anam, benim içimdeki Sevgülü Ayu, halen derin kış uykusunda! İşten hava karanlıkta çıkınca ne yürüyesi, ne de "kış dediğin kıtlıktır" korkusuyla bir gram veresi var! Yahu 17 dereceye bile aldanmıyor arkadaş! Sen bir uyan, göstericim ben sana gününü!!!!

Şu Şubat'ın 15'ine kadar, sağ salim atlatalım da, başka bir şey istemem.


Allah'tan İncelten Yoga şahane gidiyor! Haftada 3 gün hedef de kolayca hallediliyor.

Hemen bu haftanın İncelten Yoga'sını incelemeye koyulayım: Süper güçlendirici ve müthiş yağ yakıcı! Her tarafa toplam 3'er kere..






Ben en iyisi mi hafta içi, 20 dakikalık hızlı tempo yürüyüşümü gün içine dağıtayım. Adım olayına yeniden odaklanayım. Şimdi, 20 dakika hızlı tempo yürüyüş 2500 adım eder. Gün içinde 2000 adım kendiliğinden gelse.. Tamamdır! Haftanın hedefi 5000 adım! Şimdi ben merdivenleri de tercih eder, arabayı da uzağa park eder, adım sayma oyununa kaptırırım kendimi.. ;-)

Aktif Yaşam'ın en önemli ayağı adımlar atmak olsa da, aslında tüm kasları gün içinde kullanmaktır tam manası!

National Geographic'in belirlediği dünyanın en uzun ömürlü insanlarının yaşadığı Mavi Bölge şehirlerinde, fitness salonları falan yok! Kimse ağırlık çalışmıyor! Maraton koşucularına da rastlamazsın! Bahçeleriyle uğraşıyor, ev temizliğini kendileri yapıyorlar! Evet, şahanesin Bikini! Bahçeyi bulduk da, kendimiz ilgilenmedik, bahçıvan tuttuk sanki?! Zekanla bizi yak #BeyazYakalı !!!!

Keşke zamanım olsa da, bu Mavi Bölge şehirleri insanlarını keşfe çıksam! Yerinde incelemek lazım gelir, di mi ama! Görev icabı gidilemez mi ki???!!!
İlk 2 şehre, tatil planı yapılır belki! Du bakalım.. ;-)

Mavi Bölge Şehirleri:



İkarya, Yunanistan


Sardinya, İtalya


Derken, Metropol hayat zavallılarına Aktif Yaşam'ı adapte eden şahane bir web sayfası buldum: Nano Workout. Günlük işlerini yağ yakıcı egzersiz programlarına çeviriveriyorsun. Süper ya! ;-)


İşte Bikini'nin en şahanesinden her daim Aktif Yaşamlı yepyeni günleri:













































Yaşasın! Artık her daim Aktifim! ;-)



Haftanın özet tablosu da şöyle olsun:






18 yorum:

  1. Canımmm naptın sen ellerine emegine sagllık aah ah o mavi bolge de yasasak keske :) Bende squat a baslicam bugunlerde dusunuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiii.. (Şımarıklık halleri) :-)))))))
      Bizi atsınlar Sardinya'ya.. En azından 1 ay.. 10 yıl ömrümüz uzar.. Hep birlikte bir tur mu ayarlasak ne? Ne güzel olurduuuuu..
      Squat'ların bol olsun şeker.. ;-))))))
      Muckkkkkssssss...

      Sil
  2. Merhaba . Bir sorum olacak . Juicing hakkında ne düşünüyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. -)
      Herşey tabiattaki hali ile çok değerli derim. Sebzelerin suyu eğlence ve tat katma aracı derim hayata.. Ama meyve suyu o derece zararlı.. ;-))))
      Çok sevgiler..

      Sil
  3. Bikinicimmmm
    yazılarını takip ediyorum ve minik minik değişikliklerle yavaş da olsa kilo veriyorum, sayende sağlıklı oluyorum!! :)
    alkali su hazırlarken karbonatı nereden alıyorsun ben onu merak ediyorum :) eczanelerde satılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Özgecimmmmm.. Bol bol sağlıkların olsunnnn.. ;-)))))))
      İngiliz Karbonatı, eczaneden şeker.. 3-4 lira birşey.. Markası da farketmez.. ;-)))
      Çok öptümmmm...

      Sil
  4. Muhtesemsin ya nasil arayip, tarayip buluyorsun bunlari. her gun daha da sasiriyorum valla :) Bunlari da uygulayacagim. Tara Stiles'e bayimistim, bunlara da bayildim. Cok tesekkurler bikinicim sayede guzel seyler basariyorum :) Muuaaaa :*

    YanıtlaSil
  5. Crow u basaramadimmmm :) iki saniye durdum sanirsam :)

    Simdiye kadarki en zor hareket oldu!
    Denemeye devammmm !
    Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 saniye bile duramadım! Bu haftanın Yoga Challenge'ı belli oldu! Bu Crow ya yapıla, ya da yapıla! ;-))))))))

      Sil
  6. sevgili bikini tamda 3 kilo vermiştim. bazı sıkıntılar yüzünden moralim bozuk sanki kolumu kıpırdatıcak halim yok galiba depresyondayım ve habire bişeyler yiyorum tam biraz zayıflama sevinci yaşamışken(bunda senin faydan çok oldu) tekrar eski halime dönmek istemiyorum kendine bakma gibi bi derdimde kalmadı pijamalarımla bütünleştim sanki ve artık yaş konusunuda kafaya takıyorum galiba sanki herşey elimin altından kayıyo ve ben yeyişemeyip kaçırıyorum.Sana yazıyorum çünkü neden bilmiyorum beni gerçekten dinliyormuş gibi geliyosun sıcak samimi... bunları en yakınıma bile anlatamıyorum zayıf ve çaresiz görünmek istemiyorum ve nedense kimsenin umrunda olacağına inanmıyorum herkes öyle bencil öyle kendine odaklı yaşıyoki. neyse yazmak istedim işte sana daha öncede yazmıştım ins dan takip ediyorum tanışmak çok isterdim burdan bile sıcak enerjini hissediyorum. ÖPTÜM...Şule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazdın bana kuzum.. Herkesler, tam da şu an alattığını yaşıyor aslında desem.. Evet ben de.. Zaman zaman hepimiz bu pijamadan çıkmadığımız, çıkmak istemediğimiz, başımızda poşet poşet Lay's Classic'li günleri gerçiriyoruz. Yanlız değilsin.. Bunu bil..
      Biliyorum, üstünden o ağırlık hiç kalkmayacak diye düşünüyorsun, ama hafifleyeceğin günler geri gelecek, bunu da bil.. ;-))))
      Şuleciğim, herkesler bu durumları yaşıyor dedim ya.. Ama kimse senin bunu buraya yazacak kadar cesaretli de değil!
      Bazen, kendini biraz akıntıya bırakmak iyi gelir. Merak etme, herşey tekrar şahane olacak.. Biraz dinlenmek arar sıra en güzelidir... ;-)))))
      Çok çok çokkkkkkkk öptüm seniiii.

      Sil
  7. Sevgili adasim, Yasin kac bilmiyorum ama yasi kafaya takma bak ben takiyormuyum(44),hala inanamiyorum ve kendimi hicte bu yasta hissetmiyorum :) Üstelik septomlar baslamadi ama menopozda kapida.

    Dün evdeydim,aksama kadar pijamalarla dolastim.P.tesileri herzamandan fazla spor yapardim,onuda yapamadim.
    Yarim Saat cross Trainer Ile kaldim.internet sörfü yaptim,kitap okudum kahve ictim,yesil cayimi bile icmedim :)
    Sonra bu haftanin yogasini inceledim,onu Bari yapmalisin deyip yaptim,crow Pose beceremedim,,keyfim kacti,baska yapamayanlarda varmidir dedim,bikinide yapamamis,yanliz olmadigimi okuyunca rahatladim....
    Yani bu Haller hepimiz basinda,ya bismillah deyip basla herseye gerisi gelir...
    Sen buraya takilmaya devam et, hersey güze olacak.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  8. benim hayalimde ilerde hep Datça'ya yerleşmektir :) ama İkarya veya Sardinya da olursa itiraz etmem ,bayıldım :))

    YanıtlaSil
  9. sevgili bikini,
    5 yıl izmir’de yaşadıktan sonra, son 5 aydır istanbul’da yaşamaya başlayan 29 yaşında, 1.65 boyunda ve 57-63 aralığında sürekli gidip gelen bi plaza insanı bi ankaralı olarak seni kendime ne denli yakın hissettiğimi anlatamam.. (ya ege’de ya ankara’da ya da istanbul’da bi şekilde karşılaşmış olmamız da kuvvetle muhtemel!)

    4 gün önce tesadüfen keşfettiğim blogun bana nasıl bi şevk ve motivasyon sağladı anlatamam, bazı şeylerin kafa da başlaması ne güzel ne heyecan vericiymiş! şimdiye kadar hep sağlığıma zarar vermeden zayıflama derdindeydim, 4 gündürse –hem kendim hem de sevdiklerim için- daha da sağlıklı bi yaşam hedefiyle yerimde duramıyorum ve bunu bana sen aşıladın :)) keşke geçen sene bu zamanlarda (yani ben kalın bi BELLE evlenmeden önce) keşfedebilmiş olsaydım seni!

    azmini ve zaferiniçok çok takdir etmemin yanında, zaman zaman yaptığın küçük kaçamaklarda fazlasıyla kendimi bulmam ve bunlara rağmen hedefinden şaşmaman beni etkiledi sanırım en çok. son 3 yılda 2 farklı diyetisten eşliğinde +/-6 kilo arasında sürüklenip duran bendeniz her yaz bol içmeli, muhabbetli ve hedeflere ‘kısmen’ ulaşmış olmanın rehavetiyle ‘koruma’ aşamasına bile varamadan (biraz da o kadar emeğe ihanet etmenin utancıyla) diyetisyenlerimi terkettim. bir defa battı balık yan gider kafasına girince, başa dönmek kaçınılmaz oluyor haliyle.. (peder sen günahlarımı affet)

    blogunun bende etkisi bu yüzden son derece motive edici oldu! son günlerde kaçamak yapmak bile gelmiyor içimden.. bir anda masamda sassy su, çantamda ph çubuklarımla alkali diyet ve karatay kitaplarını bitirmiş, son 1 senedir başlayan yoga sevdama daha bi sıkı tutunmuş buldum kendimi! öyle ki insülin direnci derdinden muzdarip kocacığım bile yanında sassy suyla işe giden ve akşam avokadolu salata mı yapsak diyen birine dönüştü- ki bunda düğünü izleyen 4 ay içinde karı-koca 6’şar kiloyu almadaki becerimiz de yadsınamaz-

    lafı bu kadar uzatmışken samimi üslup ve emek harcanmış blogun ile bizi kendinle ve sağlıklı, gayretli bi yaşam arayışıyla tanıştırdığın için teşekkür etmeden duramadım. yazmaya başlamışken kendimi durduramadım ve baya bi içimi döktüm zira! :)
    güzel sonuçlar almada bana şans dile, sevgiler @denizzzzzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniziiiiiiiimmmmmmm.. Hoşgeldinnnn, o güzel yüreğinle hayatımaaaa..
      Tüm en güzel enerjilerim, ne varsa, hepsini sana yolluyorum...
      Şans mı?! Bence ona ihtiyacın yok! İçindeki Bikini çoktan ortaya çıkmış keza.. ;-)))))))
      <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  10. Sevgili Bikinicim,

    Blogunu keşfedeli 2 hafta falan oldu sanırım. Değişik sayfalarından inceliyorum ve acayip bilgiler edinip açıkçası gaza geliyorum :) Alkali su vazgeçilmezim oldu. Daha fazla hareket eder oldum. Tara'nın bu sayfada ki incelten yoga videosunu henüz denemedim fakat sana sorum ilk kez yaptığında hepsini başarabildin mi? Oldukça zor görünüyor. Ben henüz sadece Cassey Ho'nun 1-2 videosunu uygulayabildim. şimdiye kadar açıkçası sadece sahilde koşar yada evde spining bisikletine binerdim. Bu yoga pilates olaylarına seninle girdim iyi ki girmişim. Teşekkürler :) Seni merakla takip etmeye devam edicem. Sevgiler
    Öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzucummmm nerdeeeeee, hepsini hakkıyla yapmak?! Yavaş yavaş, deneye deneye olacak.. Her gün daha iyiye gittiğimi biliyorum ama.. Bu Yoga'nın en şahane tarafı ne biliyor musun, daha doğrusu Tara'yı bu kadar sevmemin sebebi, onun felsefesi. Der ki: "Asla zorlamayın, olduğu kadar yeterli.. Gün geçtikçe daha iyi olacaksınız!" ve galiba bu benim hayata bakış açıma dönüştü..
      Ha bu arada, sana şuaradaki başlangıç Yoga'sını tavsiye ederim. Ne zaman ara versem, tekrar bundan başlıyorum... ;-))))))
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/10/incelten-yoga.html
      Çoooooooooooookkkk öptüüümmmm senii Arzucummmmmmm...

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...