16 Şubat 2014 Pazar

Acil Durum! Çabucanak Toparlana!

55! 55! 55,0! Ay dur saatim kalmış kolumda, onu da çıkarayım.. Yine 55! Resmen 55! Allah'ım ben naptım kendime. Ölçülerime baksam mı? Ya moralim daha da bozulursa? Bozulsun bozulsun! Aklın başına gelir belki! Tamam! Ölçüleneyim! Yüreğim kaldırmayacak. Gözlerimi kapatayım...





Hadi pazartesi uyuyamadın, mazeretin vardı.

Salı, şahane geçerken, toplantı uzadıkça uzadı.. "Ye beni! Ye beni!" diye bağıran sıcak sıcak poğaçaları tam gözümün içine girecek şekilde, neden masaya koyarsınız?

Çarşamba kızlarla "İçelim Unutalım!" akşamı! Unut, unut! Sen bu bikiniyi bu yaz unut! Yahu hepsi canım ciğerim de, arkadaşlarımın hiç birinde de iş yok bu yolculuğumda!

Bikini: "Çağlacığım, Cumartesi hava kötü ama pazar güneş açacak. Yürüyüşe gidelim mi?"
Çağla: "Oğlan'ın kursu var!"
Bikini: "E tamam, ben sana uyarım. Hangi saat istersen!"
Çağla: "Ama bütün hafta oğluşumla olamıyorum, onunla olayım!"
Bikini: "Hep birlikte ailece gideriz. Oh mis!"
Çağla: "Nerede yürüyeceğiz?"
Bikini: "Ben seni alırım evden, oradan aşağıya Baltalimanı'na iniverir, boğazda yürürüz."
Çağla: "Ne giyeceğiz peki?"
Bikini: "Rahat ne varsa! Eşofman ya da tayt!"
Çağla: "Ayy ben eşofmanla falan çıkamam öyle!"
Bikini: "Tamam aşkım, ne halin varsa gör!"

İçelim unutalım!




Ya bir de çok üzülüyorum ama. Sevinemedim bir türlü bahara benzer havalara.. Kar yağmalı! Ya en azından yağmur! Ayy, ağaçlar çiçek mi açmış şimdiden yoksa? Amanın, arı gördüm sanki? Ya, ne olacak bu dünyaynın hali?

Perşembe. Kuzumu arayayım. Çoktandır uzunca konuşmuyoruz. Biricik Maymunum! Duyan da gerçekten Maymun zannedecek! Ben, biricik, canım, bebeğim, dünya güzeli kardeşimi küçükken kızdırayım diye böyle çağırırdım. Çocukluğumuzu hatırlatır birşey işte! O dengesiz herif, yine feci yüreğini acıtmış kuzumun. Atlayıp İzmir'e gidesim var hemen şimdi! Ahhh ama ahhh.. İş var yarın! Ya bu ofis hayatını ekme durumu yok ya, daha da deliye dönüyorum böyle durumlarda. "İyiyim biraz daha!" diyor da, bilmiyor muyum içinde ne fırtınaların koptuğunu!

Artık ne kadardı bilmiyorum, tandır böreğinin hepsini götürmüşüm! O Allah'ın cezasını çiğ çiğ yeme isteğimi birazcık olsun böyle giderdim!

Nasıl uyurum ki ben şimdi?!

Cuma, Sevgililer Günü. Sen hiç bugünleri düşünme, e mi Bikini! Gün gelecek zararlı karbonhidratlar rafa kaldırılacak! Hiç akıl etme! Ön görme! Neden çıkardın ki bu Sushi geleneğini? Bir de 39 parça!!! Soya sos ve beyaz şarapla da birleşince, şiştikçe şiş!

Balık yandan yandan devam ediyor Cumartesi. Akşam yemeği Tahtasaray'dayız. Sen o, lavaşa sarılmış çöp şişlerin, tekrar ateşe atılarak, muazzam domates sosu ve yoğurdu eşliğinde, Paşa, löp löp götür!




Götür götür! Bak korkudan elin ayağın tutmuyor şimdi! Mezuraya bakamıyorsun! Artık gözümü açsam mı? Ya Bismillah! Ammmannnnn.. Derin nefes.. 69'a gelmek üzere, ama gelmemiş.. Ohhhhhhhh.. Toto ve göğüs 89'ar. E ama ben en son ölçü tabloma şuradan bakınca, 53,9 ile 69 beldeymişim! Kas yaptık demek ki! E Bikini, yine yırttın! Ama yok, bu gidişat olmaz böyle! Çabucanak toparlana!





Şöyle haftaya uzaktan bir bakınca, herşey akşam üstüne kadar şahane! #SabahlarıSquatYapıyorum , sonrası sular içiliyor. Öğle yemekleri süper. 15 dakikalık yürüyüşler de şahane! Aktifli koşturmalar gün içerisinde! İşten çıkınca bitiyor herşey! Su bile yarım kalıyor, o derece.. Yoga desen, tam bir hikaye!


Benim yazdıklarımı tekrar tekrar okumaya ihtiyacım var. Sırasıyla:

  1. "Su Hayattır!" şuradan.
  2. "Nefes Enerjidir!" şuradan.
  3. "Yürümek Güzeldir!" şuradan.
  4. "Her daim Aktifim!" şuradan.
  5. "Sağlıklı Proteinler Gelsin!" buradan.
  6. #SabahlarıSquatYapıyorum buradan.
  7. "Zayıflatan Güzellik Uykusu" da şuradan.

Ohhh be, kafaya sağlık yerleşti!


E beklediğin o 15 Şubat da geldiğine göre, şu yan yatmış Balığı yeniden Canlandırma vaktidir!






Bir kere, kimseler kusura bakmasın, buluşmalar falan yok! İşten eve, evden işe. Yoluna koyana kadar, böyle! Şu Turkcell'e yazdığım mektubu yenilesem mi? "Şu an için size yardımcı olamadığımız için üzgünüz!"'ün belki "bu an"'ı gelmiştir!

Evde zaralı ne varsa, şu an hepsinden kurtulmaca!

Suyu ben en iyisi mi, Ayşegül Hocamız'ın dediği gibi "5-10 kilo fazlası olana günde 3 litre"'ye çıkarayım! Ve Sassy'nin mucizesine sarılayım!

Mutlu eden yiyeceklere asılmaca:
  • Sabahları, muz, yabanmersini, frambuazdan oluşan mutluluk kahvaltısı
  • Sağlıklı Proteinlere mutlak devam! Öğlenleri ortalama 25 gram alabiliyorum. Olabildiğince en pembe GI'lar eşliğinde.
  • Akşam üstü, kritik: Bir Protein Shake yakışır. Yoğurt da olabilir.
  • Akşam yemeğinde Yumurta şöleni. Tabi çok geçe kalmamak lazım. Onun için en hızlısından neyse o. Saat 19:00 şahane.
İşten eve gelir gelmez mutlak hem rahatlatıcak hem de odağımı canlandıracak, şu nefis nefes egzersizini yapayım. Yoga Mat'ımı eve girer girmez gözüme ilişecek bir yere bırakırsam, tetikleme gerçekleşir.


Hemen ardından yemeğe oturmadan, bir adet Sahilde Yapılacak Hareketler buluna. 

Adımları 6000'e çıkarıyorum. Öğle yemeğinden sonra 15 dakikalık yürüyüş ve ofis içinde sebepsiz ayaklanma ve dolaşma hareketleri ile gündüz 3500 adıma yaklaşabiliyorum. Akşam yemeğinden sonra da bir 20 dakika yürüsem, tamamdır!

#SabahlarıSquatYapıyorum full gaz ileri!

Gelelim uykuya. 23:00'te yatma fikri, gece 01:00-02:00'den önce yatmayan birine fazla büyük adım oldu. Hatırla, sağlıklı alışkanlıklar minik adımlarla kazanılır. Bu hafta için hedefi 24:00 öncesi yapalım.


Oley. Haftanın Yoga'sı yağ yakan cinsten. Her 2 yöne tüm rutin 2'şer kere.


Tablom da şöyle:
E haydi o zaman!
  



21 yorum:

  1. Ya okuyunca hem senin icin uzulup hemde kendim icin sevindim cunku arada bende bozuyorum programimi ve tartiya cikinca ayni oldugumu goruncw daha da sinirleniyorum:( birde ben hep yerimde sayiyorum 75 den 1 ayda 69 dustum simdi daha fazla inemiyorum bakalim haftada 2 gun olan reformer pilatesi 3 e cikardik ne olacak bakalim ama su gunde en az 6000 adimi benimde yapmam lazim belkide senin yontemle baslamaliyim bir anda yurumektense gune bolmek mantikli sabah ogle aksam olabilir bak bana yine moral verdin gaza geldim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelelim kuzum gaza.. Gelelim ve şu takılıp kaldıklarımızdan kurtulalım..
      Yapıcaz.. Birlikte.. Bak gör olacak bu iş! Kaçarı yok! ;-)))))
      Çok öptümmmm...

      Sil
  2. Dün akşam yaptığım kaçamakları görseydin oturup ağlardın, hem de 3 hafta sonra nişanım var:/ Sende bu azim varken 1 haftada her şeyi dengelersin merak etme:* Bir de aklıma şey geldi. Düzenli olarak squat yapıyorsun ve squat bacak ve tabii popoyu kaslandıran bir şey. Kas kütlen artınca ağırlığına da küçük bir miktar yansımış olabilir belki. Tabii kas kütlenin artması metabolizmanın çalışmasını hızlandırdığı için bir anlamda güzel bir şey de cardio ile dengelersen daha mı iyi sonuç alırsın sanki bikini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek hakılsın şeker.. Cardio gerek.. Dur bakalım, biraz daha havalar aydınlansın, artık yapmalı birşeyler..
      Bu arada, 3 haftada sen dünyanın en güzel kızlarından biri olacaksın. Çünküüüü, güzel heyecan ve koşuşturmalar ve mutluluklar, kendiliğinden zayıflatır. ;-)))
      Şimdiden uzuuuuuuuunn, aşklarla dolu, tamamlı, aynı yastıklı, en fazlasından MUTLULUKLAR DİLERİİİİİİİMMMMMMMM...
      Muckkksssssss...

      Sil
  3. Hallesersin sen bikinicigim,tasalanma.

    ,Yoksa suclulardan biride, Protein shakeler olmasin,fazla Protein kas artirmistir :)
    Haftasonuna gider o iki Kilo, plan yine Tam senlik.Öpücükler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün çok zorlu geçti Şulem.. Feci stresliydi iş. Akşam kahvaltısı çok iyi geldi. Relax çayla şimdiden mayıştım. Adımlar kaldı keza, ama erken yatmayı başarırım sanıyorum.
      Çok öptümmmm seni..

      Sil
  4. yazılarını okumayı seviyorum,hesaplamaların,ölçümlerin,planlamaların,araştırmaların....
    bir solukta merakla okuyorum ,payıma düşenleri alıyorum....

    YanıtlaSil
  5. Bikinicim, sen eminim üstesinden gelirsin! yine müthis bir plan ve eminim yaza renkli güzel elbiselerin, kiyafet ve bikinilerin kacisi yok:) hersey istedigimiz gibi gerceklesecek insallah canimmm!!
    yorum yazamasamda burdayim, seni severek takip ediyorum biliyorsun dimi?
    sevgilerle!
    cook öptümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmmmmmm Nilimmmmmmm..
      Sen birtanesinnn.. Çok özlemişim seniiii... <3 <3 <3
      O çokkkkk güzel enerjin buralara kadar geldi ve galiba o kadar güçlü ki, beni gereği kadar idare eder.. ;-)))))
      Çok öpüyorum seni çokkkkk... :*********************************

      Sil
    2. Canim Bikinim!! Cok haklisin, ben aslinda hep burdayim ve sürekli seni takip etmeme ragmen yorum birakmamisim ve hepte seni düsünürüm sassy suyunu hazirlarken, ph damlasini kullanirken, yoga yaparken;)) nefes alip hatta su icerken:)))
      Iyiki Varsinnnnn, sen birtanesin tatlim benim!!!
      O kadar güzel ki enerjin anlatamam!!
      cok cok öpüyorum!!

      Sil
  6. Off ne guzelde gidiyordum 2 haftadir arkadas bulusmalari dogum gunleri ipin ucu kacti 58 den 54 e inivermistim oysa simdi gobek sis yine korkumdan tartilamiyorum ve bubloguna giremiyordum utancimdan bugun kirdim girdim lutfen gazla bizi ben haftaiki saat tenis oynuyorum haftaicide yuruyus yapiyordum ama iki haftadir yuruyusler kaldi :( tekrar toparlanicam ben 48 kilo olmaliyim 159 cm boya anca o olur :( sevgiler asli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcımmmm.. Merak etme hemen toparlanacağız.
      O canımız ciğerimiz arkadaşlarımızla buluşmalar yok muuuuu.. Takmıyoruz kuzucum artık.. Oldu olan.. ;-)))
      Bir de, o üzülen yüzü hemen gülümseyene çeviriyoruz.. ve önümüzdeki günlere bakıyoruz.. :-))))
      Muckkkkkkkkssssssss...

      Sil
  7. merhabaa:) sana bişey sormam gerek:) geçenlerde spor salonuna gittim de.güya yazılayım diye ama ısınamadım çıktım sonra:S neyse konu bu değil tabi:)) spor salonundaki adamlar daha hızlı yağ yakabilmem,şekillenmem için hemen L-Carnitine ve CLA 'yı çıkardılar.Oysa ben ürün kullanmadan sadece sporla sıkılaşma olayını düşünmüştüm.tabi ürün kullanınca daha hızlı şekilleniyoruz.ama ona bağımlı hale gelip gelmeyeceğim hakkında endişeliydim. yani kullanmadığım zaman kilo alırmıyım şeklinde.. bir de direk ürün takviyesi demeleri para tuzağı gibi görmeme neden oldu, bu nedenle salondan soğudum.sen kullanıyosun diye hatırlıyorum.salona başlıcak olursam, eş zamanlı olarak ürünlere de başlamamı önerirmisin? bir de kullandığın ürünlerin markasını öğrenmek isterim sakıncası yoksa? gittiğim salonda gösterdikleri Pro Sports Cla ve L-carnitine di.Bir fikrin var mı acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Lunacıııımmm..
      Galiba biraz itici olmuş hani yaklaşımları.. Merak edeceğin varsa da kalmış yani..
      Ben her ikisini de kullanıyorum şeker.. Her ikiside zaten vücutta bulunan şeyler.. CLA bir yağ mesela.. Omega 6.. ;-)))
      Biraz daha detayları şurada yazmıştım: http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/10/3-gunde-bayram-kilolarna-veda.html
      O markayı kullanmadım. GNC kullanıyorum ama benimkisi artık ayak alışkanlığı..
      Bu arada Omega 3 ve Omega 6 dengesi çok önemli.. CLA 1 tane günde, Balık Yağı (Omega 3) 2 tane günde içiyorum..
      Çok öptümmm seniiii.. :-***********************

      Sil
  8. Ben geldimm...
    Sessiz ve derinden geçen çok çalışmalı uzu kış gecelerinden geldim. Maalesef bir ara cips ile bile arkadaş olarak geldim. ama geldim ve tam geldim. Bahar geliyor. durmak yok; yola devam. Uykusuzluk yüzünden bel çevrem geneşledi desem beni en iyi anlayacak kişinin sen olduğunu biliyorum. Önce bir su artırma ve direk şekersiz yaşam ile başlangıcımı yapıyorum. Ah bir de yoga yapabilsem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerdesin sen be kuzum? Gerçi demişin ya! :-DDDD
      Ama bir daha o kadar özletmek yok! ;-)))
      Enerjin şahane kzuzucummmm yaaaaa.. Tam bahar havasındaaaaaaaaaa... <3 <3 <3
      Payıma düşeni de havada kaptımmmmm.. ;-)))))
      Muuucccccckkkkkkssssss.... :-********************

      Sil
  9. Sevgili bikini sana birsey sormak istiyorum bugün aşırı derece de hamurlu gıda tukettim acaba bir hafta sadece yeşil sebze ve bol suyla yırtar mıyım bu durumdan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serencim, ben tek çeşit besin ile beslenmeye karşıyım. :-(
      Aslında yukardakileri yapsan ve bu hafta yazdığım akşam yemeği olayına da dikkat ettin mi? Oldu bitti.. ;-)))))
      Çok öptümmmmmm..

      Sil
  10. bikiniciiim selam bu yoga videosu şahane yakında her pozisyonu yapar hale geleceginiz senın gazınla. yalnız şu videoda şey sorcaktm bi kere sag tarafı yaptık sonra solu yapıp bırakıyor muyuz yoksa bir tekrar daha mı ? yanı bu videoyu 2 kere mi
    4 kere mi yapayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasınnnnnn.. ;-)))))))
      Evet Saadetcimmmm, aynen, sağ tarafı yapıp sol tarafa geçiyorsun.. Sonra tekrar sağ ve tekrar sol.. ;-))))))
      Kocaman sevgillllllleeeerrrrrrr... :-******

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...