22 Mayıs 2014 Perşembe

Yaza Kaldı 30 Gün!!!

Zaten canım burnumda! Sen o ofisteki yeni yetme çömez delikanlılar, "İnceciktiniz! Kilo mu aldınız?!!" demez mi? Ayyyyyyyyyyy bayılacammmm!!!!!

Vasfiye Teyze dilinden, onları şöyle derin depresyonlara sokayım:


...diiicem, yok diyemedim: Doğru söze ne hacet!

Sabah, çıktığım gibi tartıya, indim çığlıkla! 56'yı gördüm, gerisine bakamadım! Hayır, hızla da inemedim ki zaten, ŞİŞKİNLİKTEN!

Gece yarısı kızartmalar yapılan hallerin sonu budur! Yogayı bırak, adımlardan bile eser yok çoktandır!

Yok Bikini uğraşma! Öyle karnına iğne batırmakla inmez o içindeki hava! Sen en iyisi mi, aklını başına topla!!!

Başlasın derim: Yaza Geri Sayım! (Sağ kolona ekledim!!!!)



Sahili düşün!

Şöyle kumlara yatmalı:






Ayakta pozlu:





Toto kıvırtmalı:





...veeeeeeeeeeeee "Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" zaferli:





Yaza kaldı 30 GÜN!!!





2 yorum:

  1. Simdi kilomuz esit beraber 50 olalim:)) o plajda boy gosteren hatunlar hep rus burda:))) artik onlarinda gobekleri var ama ne catlak ne selulit :((( bikini her gun kuru firca ile fircalamak iyi bir yontemmis, belki bu konuya daha once deginmis olabilirsin ben okumadim :)eskiden blogum vardi fransiz bir modelin guzellik sirri olarak youtube videosu yayinlamistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta şu 50'yi de devirelim yani!!!! ;-)))))))
      İncelten bakımlarım burda, tam da Fransız edasında:
      http://bikiniprojesi.blogspot.com.tr/2013/09/fransz-kadnlarn-incecik-ve-hep-genc.html

      Sil

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...