28 Ağustos 2013 Çarşamba

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı: Gün 8

Bikini Projesi 10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı 8. gün

Rahatsız bacak sendromunu biliyorum da, "rahatsız zihin" pek bir fenaymış! Yahu mışıl mışıl uyurken, niye zıplayıp uyanıyor ki bu beden? Yorgunluktan geberiyorsun, zıbar uyu!!!!

Sabah huysuzluğun daniskası! En sevdiğin meyveyi mide almamalar falan...

Öğlen o kadar resim çekmeye rağmen tabağın sadece yarısı yemeler.. Noluyor canımmm???!! Hayır, her şımarıklığını anlarım da, iştah kaybı da noluyor şimdi????



Akşam yumurtalar zorla da olsa yenilecek!

Hem, artık, seninle bir oturup konuşmanın zamanı geldi Bikini!

"Tamam anladık! Kimi O Ege Havası'ndan alıp sahte gün ışığından oluşan Plaza'ya soksan, aynı Tatil Sonrası Depresyonu yaşar! Hatta bak bakalım çevrene, değil ofisin yarısı, tüm bu Plaza çalışanlarının çoğu aynı durumda! Yaniiiii, yalnız değilsin, şeker! Evet, haklısın, sendeki durum olağanüstü! Ayağını kırdın malum! Ofisten eve, evden ofise.. Oraya buraya gitmek yok! 2 haftadır tıkıldın bu güzel havalarda kapalı alanlara! Balkon yetmiyor, anlıyorum! Ayağını sakınmaktan gerildin de gerildin! 30 Ağustos'ta yazlığa gitmese miydin? Denize girebilecek misin ki? Zaten iş yoğunluğun da var! Var da var!!!!"

Çok mu kızdım kendime aceba?! Arada lazım! Pek dikkatli dinliyorum ya, devam:

"Aç bakayım şu ayağını! Alt tarafı bir parmağını kırdın, nedir yani?! Korkudan silemedin ojeni, yenile bekayım onu en sevdiğin CHANEL 535 ile! Sakat gibi yürümeyi de bırak artık! Allah göstermesin, sakat falan değilsin çok şükür!!!!"

"Haaaaaa, kızlar da aramadı, hiç seni merak etmediler diyorsun?! E, 2 gün önce "Allah'tan yoklar da ayartılmıyorum!" diye seviyorudun?!! Hem, sen ara! Hiç seni unuturlar mı? Vardır bir dertleri.."

Yumuşak bir kapanışla, oldu bu iş:

"Günde 10,000 adıma çıkmak için kendine tanıdığın zamanın farkında mısın? Şimdi de zamana ihtiyacın var! Yaşadıkların doğal ve bırak zaman sana yardımcı olsun! Kortizol'la inatlaşmayı bırak! Belin kalınlaştıkça, artan nefretini bırak! İzin ver gitsin! İzin ver de gitsin!"

Kızların 3.ünü de aradım!

Ha yok, Çağla Hanımefendi Dubai'de! Ona Facebook'tan fotoğrafına "O sıcaklar senin beynini pişirmiş olmalı! Arkadaşın depresyonda, hiç merak etme, emi?!!!" yorumumu attım!

Galiba, Dilara'yı asıl ben unuttum. Zira, aramadan etmezdi. Kız ilkokula başlıyor bu yıl! Hay Allah, naaptı acaba? Açı Koleji hayali var da, nasıl denkleştirecekler o süper paraları? Kendi derdime düştüm de, dert var ya sanki, aramadım kızı iyi mi?

Ahhh kuzum kıyamam, Didom pek bir perişan. Onun o ar bilmez dilli kocası yavrumu Kayınpeder ve Kayınvalide'nin yazlığına attı! Ahhh ne çok sıkılmıştır o şimdiiiii..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...