30 Mayıs 2013 Perşembe

Hoşgeldin "Shake Shack"!

Shake Shack'ı New York City'de bulunanlar bilir. New York'un en iyi burgerlerini yapan, milkshakeleri ile meşhur, önünde yaz kış hiç azalmayan bir kuyruk ile Madison Square Park'taki o büfe, bugün İstinye Park'ta açıldı.

Uğruna şehrin öbür tarafına geçtiğim o gençlik yıllarımdan sonra, Dubai açılışıyla ona tekrar kavuştuğum, bence, dünyanın en sağlıklı, en doğal, tek gurme, 10 numara 5 yıldız, fast food stili restoranıdır.

Nasıl kaçırabilirdim ki ben bu, bence yılın olayı olan, açılışı?!

Kaptım benim gibi 4 deli Shake Shack hastası ofis arkadaşımı, attık kendimizi İstinye Park'a!

Durum budur:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oleyyyyyy..
En sevdiğim şey yorum almak! Zira, bunlarla besleniyorum! ;-)
Muckkksssss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...